همسر لونین خواهان جدایی از رئال
همسر لونین خواهان جدایی از رئال

به گزارش زیرنویس، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد آندری لونین برای دومین فصل متوالی نتوانست نظر آنچلوتی را به خود جلب کند و همچنان به عنوان گلر ذخیره ماند. لونین فصل گذشته به رئال آمد و مصدومیت شدید ابتدای فصل کورتوا باعث نشد تا لونین در ترکیب اصلی قوهای سپید قرار بگیرد. مدیریت باشگاه رئال […]

به گزارش زیرنویس، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد آندری لونین برای دومین فصل متوالی نتوانست نظر آنچلوتی را به خود جلب کند و همچنان به عنوان گلر ذخیره ماند.

لونین فصل گذشته به رئال آمد و مصدومیت شدید ابتدای فصل کورتوا باعث نشد تا لونین در ترکیب اصلی قوهای سپید قرار بگیرد. مدیریت باشگاه رئال بعد از مصدومیت کورتوا دست به کار شد و کپا دروازه بان ملی پوش اسپانیا را به خدمت گرفت.

جذب کپا خشم لونین را به همراه داشت. همسر این دروازه بان از اقدام پرس عصبانی شد و گفت: لونین خواهان بازی کردن منظم در زمین فوتبال است. اگر پیشنهاد خوبی دریافت کند رئال را ترک می‌کند.

طبق گزارش‌های رسیده باشگاه سلتیک به دنبال جذب لونین است. جو هارت دروازه بان سلتیک قراردادش با این تیم در پایان فصل به اتمام می رسد و از این تیم جدا می شود.

پایان پیام/





منبع: فارس