روبرتو تورس ستاره اسپانیایی گل‌گهر سیرجان نقش اصلی را در مسیر پیروزی تیمش در دربی استان کرمان ایفا کرد.

جواد نکونام, گل‌گهر سیرجان, لیگ برتر فوتبال ایران - نکونام! کجایی که ستاره اسپانیایی خوش می درخشد...

گل‌گهر سیرجان در یکی از دیدارهای روز نخست هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته موفق شد در دربی استان کرمان بردی ۲ گله را مقابل مس رفسنجان جشن بگیرد. شاگردان مارینوس اوزونیدیس در حالی توانستند در جدال با مس به ۳ امتیاز کامل دیدار خانگی دست پیدا کنند که بعد از ۴ هفته تیمِ سیرجانی طعم پیروزی در لیگ برتر را چشید و این برد باعث شد تا آن‌ها بتوانند خود را به رتبه هفتم جدول برسانند و امیدوار به موفقیت در دیدارهای معوقه‌شان باشند تا به کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم نزدیک شوند.

روبرتو تورس ستاره اسپانیایی گل‌گهر که جزو آخرین خریدهای تابستانی این تیم محسوب می‌شود، نقش اصلی را در پیروزی شاگردان اوزونیدیس ایفا کرد. تورس که در ابتدای فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جواد نکونام برای پیوستن به استقلال بود و به نظر می‌رسید که در لیگ بیست‌وسوم در جمع آبی‌پوشان حضور یابد، به دلیل عدم توافق مالی با استقلالی‌ها نتوانست همکاری دوباره‌ای با نکونام داشته باشد و بعد از آن او پیشنهادهای موجود را بررسی کرد و پذیرفت که در گل‌گهر سیرجان کارش را در فوتبال ایران دنبال کند.

تورس که فصل گذشته روزهای خوبی را در فولاد خوزستان گذراند و با وجود آنکه تنها نیم‌فصل در تیم اهوازی بود، ۲ بار در نقش گلزن درخشید و ۲ بار هم در قامت گل‌ساز توانست در ترکیب فولادی‌ها مثمرثمر باشد که مهم‌ترین گل او، گل پیروزی‌بخش تیمش برابر پرسپولیس در اولین حضورش در ترکیب فولاد بود. تورس از زمان پیوستن به گل‌گهر سیرجان هم توانسته عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای بگذارد و بیش از پیش کیفیت فنی بالای خود را به رخ کشیده است.

رکورد استثنایی تورس در سیرجان

هافبک خلاق اسپانیایی که در قامت یک بازی‌‎ساز در ترکیب گل‌گهر به میدان می‌رود، به مانند دوره حضورش در فولاد که اولین بازی‌اش را مقابل پرسپولیس انجام داد، در تیم سیرجانی هم نخستین حضورش را برابر پرسپولیس تجربه کرد. او در آن مسابقه نتوانست در قامت گلزن یا گل‌ساز بدرخشد اما در ۳ مسابقه اخیر، رد پای تورس روی گل‌های تیمِ گل‌گهر نمایان است و ستاره اسپانیایی موفق شده کارنامه رویایی را از خود به جای بگذارد و به مهره کلیدی ترکیب تیمِ اوزونیدیس تبدیل شده است.

روبرتو تورس در هفته هشتم توانست یک سوپرگل را در جدال با هوادار به‌ثمر برساند و در دوئل هفته گذشته سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی مقابل استقلال خوزستان در قامت گل‌ساز درخشید. اوج درخشش ستاره اسپانیایی روز گذشته بود؛ جایی‌که او ابتدا توانست با یک شوت پرقدرت زمینه‌ساز گل اول تیمش باشد و سپس با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را به‌ثمر رساند تا در کارنامه‌اش، ۲ گل، یک پاس گل و البته یک تاثیرگذاری مستقیم به‌ثبت برسد که با توجه به حضور ۳۱۱ دقیقه‌ای تورس در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان، آمار ویژه و درخشانی محسوب می‌شود و در واقع ستاره اسپانیایی حدوداً هر ۷۷ دقیقه توانسته روی یک گل تیمش تاثیرگذار باشد!

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی