حسین نظری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: در هفت ماهه نخست امسال ١٣ هزار و ٧۶٣ نوزاد در استان کرمانشاه متولد شد که در مدت زمان مشابه سال قبل ١۴ هزار و ١٧٨ نوزاد متولد شد و با کاهش ٢/٩ درصدی همراه بوده است. وی افزود: هفت ماهه نخست امسال در استان […]

- کاهش ٢/٩ درصدی موالید در کرمانشاه طی هفت ماهه نخست امسال

حسین نظری در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: در هفت ماهه نخست امسال ١٣ هزار و ٧۶٣ نوزاد در استان کرمانشاه متولد شد که در مدت زمان مشابه سال قبل ١۴ هزار و ١٧٨ نوزاد متولد شد و با کاهش ٢/٩ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: هفت ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه هفت هزار و ١٨۵ نفر فوت کردند که در مدت زمان مشابه سال گذشته هفت هزار و ٣۵٠ نفر وفات یافتند و با کاهش ٢/٢ درصدی همراه بوده است.

معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه تصریح کرد: در هفت ماهه نخست امسال ٩ هزار و ٣٨ مورد ازدواج در استان کرمانشاه ثبت شده که در مدت زمان مشابه سال گذشته هشت هزار و ٨٣۶ ازدواج ثبت شد و با افزایش ٢/٣ درصدی همراه بوده است.

وی تأکید کرد: هفت ماهه نخست امسال آمار طلاق در استان کرمانشاه سه هزار و ۴٩١ مورد بوده که در مدت زمان مشابه سال گذشته این میزان ٢ هزار و ٩٠٠ مورد بوده و با افزایش ٢٠ درصدی همراه بوده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: اسامی پسر پرطرفدار در کرمانشاه آیهان، آراد، شاهان، کارن و رایان است و اسامی پرطرفدار دختر دلوین، نورا و رستا است.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین