آبی‌ها با دو گل جشن گرفتند/ خط‌ونشان استقلال برای مدعیان در شب تلخ تراکتور
آبی‌ها با دو گل جشن گرفتند/ خط‌ونشان استقلال برای مدعیان در شب تلخ تراکتور

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در دیداری حساس از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز استقلال تهران در برابر تماشاگران خود برابر تراکتور قرار گرفت تا با برتری ۲ بر صفر در این دیدار صدرنشینی خود را تثبیت کند. شاگردان جواد نکونام در این دیدار پر برخورد و جذاب روی گلزنی ایمان سلیمی در […]

- آبی‌ها با دو گل جشن گرفتند/ خط‌ونشان استقلال برای مدعیان در شب تلخ تراکتور

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در دیداری حساس از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز استقلال تهران در برابر تماشاگران خود برابر تراکتور قرار گرفت تا با برتری ۲ بر صفر در این دیدار صدرنشینی خود را تثبیت کند.

شاگردان جواد نکونام در این دیدار پر برخورد و جذاب روی گلزنی ایمان سلیمی در دقیقه ۲۶ به گل اول خود رسیدند و در ادامه تراکتور هر چه زد به در‌های بسته خورد. در نیمه دوم تراکتور هجومی‌تر شد، اما طرح و برنامه مشخصی برای گلزنی نداشت و استقلال با در دست گرفتن مرکز زمین موفق شد بازی را اداره کند.
بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال در ابتدای نیمه دوم روی یک پرواز بلند و با ضربه سر گل دوم استقلال و اولین گل فصل خود را به ثمر رساند تا این گل آب سردی باشد بر پیکر تراکتوری ها.
تراکتور پس از این گل به بازی انتحاری روی آورد و برای جبران گل‌های خورده یکپارچه حمله شد، اما آبی‌ها با لایه‌های مستحکم دفاعی برابر حملات آن‌ها ایستادند و تعویض‌های خمز نیز اثرگذار نبود.
استقلال با این برد مهم ۲۲ امتیازی شد و تراکتور نیز با همان ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول ماند.

در دیگر دیدار امروز، هوادار تهران در آبادان دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۲ بر صفر و باگل‌های داریوش شجاعیان (۳۷) و امیرحسین بهادر (۷۷) صنعت نفت را شکست داد.

 

منبع: اطلاعات انلاین