روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم استقلال درباره برد ۲ بر صفر این تیم مقابل تراکتور گفت: در ابتدا از هواداران خودمان، بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که برای بازی امروز خیلی زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. بازی را خوب شروع کردیم و می‌شد حتی در نیمه نخست از موقعیت‌های خود بیشتر و بهتر […]

- بعد از مدت‌ها در پست خودم بازی کردم/ شرایطم بعد از جام جهانی تغییر کرد

روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم استقلال درباره برد ۲ بر صفر این تیم مقابل تراکتور گفت: در ابتدا از هواداران خودمان، بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که برای بازی امروز خیلی زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. بازی را خوب شروع کردیم و می‌شد حتی در نیمه نخست از موقعیت‌های خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم تا فاصله افزایش یابد. مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم و بازی هفته قبل را جبران کردیم.

او درباره عصبانیت شدید خود در دقایق پایانی بازی و زمانی که برخی صحنه‌های خطرناک روی دروازه استقلال اتفاق افتاد، توضیح داد: بچه‌ها خسته شده بودند اما در همان دقایق پایانی و خستگی‌هاست که نتایج رقم می‌خورد. حیف است وقتی ۹۰ دقیقه خوب کار کرده‌ایم با یک اشتباه بچگانه گل بخوریم یا امتیاز از دست بدهیم. همه حرص و جوش‌ها برای موفقیت تیم است. از بازیکنان تشکر می‌کنم.

هافبک استقلال درباره روند خوب این تیم در هفته‌های اخیر نیز گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا در هر مسابقه سه امتیاز را بگیریم و برای آنها می‌جنگیم. نتیجه خوبی بود و خوشبختانه سه امتیاز این بازی مهم را گرفتیم. امیدوارم بعد از تعطیلات هم خوب نتیجه بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت باشگاه حمایت خوبی از اعضای تیم دارد یا خیر؟ تصریح کرد: مشکلات هست اما همه اعضای باشگاه و تیم تمام توان را گذاشته‌اند تا شرایط بهتر شود. در برخی جاها باید بیشتر کار شود چون واقعا این تیم و بازیکنان مستحق امکانات و حمایت‌های بیشتری هستند.

چشمی در پاسخ به این سوال که آیا از تغییرات متعدد پست خود ناراضی نیست، توضیح داد: امروز در پست اصلی خودم که هافبک دفاعی بود باز را شروع کردم اما به دلیل مصدومیت حسین مرادمند به اجبار دوباره در خط دفاع بازی کردم. شرایط بعد از جام جهانی برای من تغییر کرد اما در هر پستی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

او درباره پیروزی تیم نوجوانان مدر جام جهانی مقابل برزیل نیز گفت: واقعا کار بزرگی کردند و خسته نباشید می‌گویم. شنیدم ۲ بر صفر عقب بوده‌اند و کام‌بک زده‌اند، کار سختی بوده و بردن برزیل سخت است. دو هیچ را سه بر دو بردن کار سختی است و به کادر فنی و بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه هم موفق باشند.

منبع: خبـر ورزشی