رضاوند: سپاهانی‌ها حق دارند اما قرارداد ما هم به خاطر سقف قرارداد کم شد
رضاوند: سپاهانی‌ها حق دارند اما قرارداد ما هم به خاطر سقف قرارداد کم شد

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهانی‌ها حق دارند اعتراض کنند اما به خاطر سقف قرارداد، قرارداد ما هم سقف شد.

به گزارش زیرنویس، آرش رضاوند پس از برتری ۲ بر صفر مقابل تراکتور در خصوص اینکه آیا مشکلش با باشگاه استقلال حل شد، اظهار داشت: با باشگاه تعامل داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد. صددرصد با باشگاه تعامل می‌کنیم و در هفته آینده قطعاً این موضوع تمام می‌شود.

وی در مورد برد شیرین مقابل تراکتور گفت: یک بازی ۶ امتیازی بود. دم هواداران‌مان گرم که  امروز استقلال را تنها نگذاشتند. بازی خیلی زیبایی بود و هواداران هم لذت بردند. در نهایت هم ما برنده شدیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه شرایط این تیم هفته به هفته امیدوارکننده‌تر می‌شود و آرامش به آبی‌پوشان برگشته است، عنوان کرد: اوایل فصل حاشیه‌هایی اطراف تیم بود اما الان وضعیت خیلی آرام شده ما هم سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و جز این هدفی نداریم. می‌خواهیم در هر بازی برنده باشیم.

رضاوند در پاسخ به این سؤال که با  توجه به روند خوبش آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند، گفت: من در  هر لحظه و هر دقیقه تمام تلاشم را می‌‌کنم. امیدوارم یک روز این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان سپاهان اعتقاد دارند که باید نتیجه بازی در زمین مشخص شده و چهار امتیاز کسر شده به آنها بازگردد، توضیح داد: آنها هم زحمت کشیدند. نمی‌دانم این داستان برچه اساسی است. اما به خاطر سقف قراردادها خود من یا بازیکنان دیگر استقلال قراردادهای‌شان را کم می‌کنند آن بندگان خدا هم حق دارند زیرا زحمت کشیده و امتیاز جمع کردند. باید فصل قبل کاری در مورد سقف قرارداد انجام می‌دادند تا به این فصل بیایند نه اینکه در ابتدای فصل چنین کاری انجام بدهند.

هافبک تیم فوتبال استقلال افزود: حق سپاهانی‌ها هم پایمال شده اگر فردا روزی اتفاقی برای ما هم بیفتد حق استقلالی‌ها پایمال می‌شود ما هم به خاطر سقف بودجه نتوانستیم بازیکن بگیریم.

رضاوند اضافه کرد: ما بازیکنان خیی زیادی مثل رافائل سیلوا، مهدی قائدی، محمد محبی و عارف غلامی را از دست دادیم. بازیکنی هم جذب نکردیم. فقط آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و گوستاوو را گرفتیم که بخواهد از استقلال امیتاز کسر شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت عارف غلامی بازیکن سابق این تیم گفت:‌ واقعیتش را بخواهید زیاد از غلامی خبر ندارم اما امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بار دیگر کنارمان باشد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد احتمال قهرمانی استقلال عنوان کرد:‌الان خیلی زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بازی به بازی پیش برویم.

 

 

منبع: فارس