به گزارش زیرنویس،  محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت از افزایش شمار جانباختگان سانحه حریق مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر لنگرود خبر داد و اظهار کرد: یکی دیگر از مجروحان حادثه لنگرود با ۴۵ سال سن که در بخش ICU مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت با ۷۰ درصد سوختگی بستری بود، […]

به گزارش زیرنویس،  محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت از افزایش شمار جانباختگان سانحه حریق مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر لنگرود خبر داد و اظهار کرد: یکی دیگر از مجروحان حادثه لنگرود با ۴۵ سال سن که در بخش ICU مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت با ۷۰ درصد سوختگی بستری بود، جان‌باخت. 

وی با بیان اینکه پیش‌تر ۳۵ تن از مصدومان این حادثه جان خود را از دست داده بودند، افزود: شمار مصدومان این سانحه دلخراش و اندوهبار اکنون به ۳۶ تن رسیده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اینک یک بیمار در ICU بستری است، گفت: چهار بیمار دیگر از این حادثه مرگبار در بخش سوختگی ولایت رشت بستری هستند.

آشوبی همچنین از ترخیص یک تن از مصدومان بستری خبر داد و افزود: تاکنون ۶ تن از مصدومان حادثه پس از بهبودی از مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت مرخص شده‌اند. 

گفتنی است هفته گذشته در پی آتش‌سوزی عمدی یک مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در لنگرود ۳۶ تن جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز به شدت مجروح شدند. 

منبع خبر: رکنـا