فلیپه لیال پس از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال نوجوانان برزیل مقابل ایران در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول مطابق سبک همیشگی خودمان بازی کردیم، اما در نیمه دوم نمی‌دانستیم فشار و نتیجه را چگونه مدیریت کنیم. سرمربی برزیل با اشاره […]

- رمزگشایی سرمربی برزیل از کامبک تاریخی ایران در جام جهانی

فلیپه لیال پس از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال نوجوانان برزیل مقابل ایران در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول مطابق سبک همیشگی خودمان بازی کردیم، اما در نیمه دوم نمی‌دانستیم فشار و نتیجه را چگونه مدیریت کنیم.

سرمربی برزیل با اشاره به اُفت ذهنی بازیکنان برزیل گفت: از لحاظ ذهنی تعادل لازم را نداشتیم. باید اضطراب خودمان را کنترل می‌کردیم و این مسئله را که در جام جهانی حضور داریم، درک می‌کردیم. انتظار می‌رود که به جلو نگاه کنیم. باید یک بازی متعادل مانند نیمه اول دیدار با ایران ارائه کنیم و همین ثبات است که باعث پیروزی ما می‌شود.

تیم فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان که نیمه اول دیدار با برزیل را با شکست ۲ بر صفر ترک کرده بود، در نیمه دوم سه بار گلزنی کرد و طعم اولین برد خود را در جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۳ چشید.

نوجوانان ایران روزهای ۲۳ و ۲۶ آبان مقابل تیم‌های انگلیس و نیوکالدونیا صف‌آرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید

منبع: خبـر ورزشی