در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال مقابل رقبای خود به برتری دست پیدا کردند. در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد به لطف مدافع سوئدی پیش‌تاخته خود، ویکتور لیندلوف در دقیقه ۵۹ دروازه مهمانش لوتون تاون را باز کرد و همین گل در نهایت باعث پیروزی تیم میزبان شد. […]

در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال مقابل رقبای خود به برتری دست پیدا کردند.

در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد به لطف مدافع سوئدی پیش‌تاخته خود، ویکتور لیندلوف در دقیقه ۵۹ دروازه مهمانش لوتون تاون را باز کرد و همین گل در نهایت باعث پیروزی تیم میزبان شد.

منچستریونایتد با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و موقتاً به رده ششم جدول صعود می‌کند.

نجات سوئدیِ تن‌هاخ!/ آرسنال برد و هم‌امتیاز سیتی شد

در ورزشگاه امارات شهر لندن نیز تیم فوتبال آرسنال میهمان خود برنلی را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت. لئاندرو تروسار در دقیقه ۱+۴۵، ویلیام سالیبا در دقیقه ۵۷ و اولکساندر زینچنکو در دقیقه ۷۴ سه گل آرسنال را به ثمر رساندند و جاش براون‌هیل در دقیقه ۵۴ تنها گل برنلی را زد. این نتیجه در حالی رقم خورد که فابیو ویرا در دقیقه ۸۳ از آرسنال اخراج شد.

شاگردان میکل آرتتا با کسب هشتمین پیروزی‌ خود در فصل جاری لیگ برترهمچون منچسترسیتی صدرنشین ۲۷ امتیازی شدند و اکنون تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به مدافع عنوان قهرمانی که البته یک بازی کمتر انجام داده، در رده دوم قرار گرفتند.

نجات سوئدیِ تن‌هاخ!/ آرسنال برد و هم‌امتیاز سیتی شد

منبع: خبـر ورزشی