مظفری‌زاده: روند تراکتور رو به پیشرفت است و از خمز حمایت می‌کنیم
مظفری‌زاده: روند تراکتور رو به پیشرفت است و از خمز حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید مظفری‌زاده پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روی ضربات سر ناشی از ضربات ایستگاهی حریف غافلگیر شدیم و گل خوردیم. هرچه به پایان بازی نزدیک‌تر شدیم به حریف مسلط شدیم اما متأسفانه توپ‌های تبدیل به گل نشد و نتیجه را واگذار […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید مظفری‌زاده پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روی ضربات سر ناشی از ضربات ایستگاهی حریف غافلگیر شدیم و گل خوردیم. هرچه به پایان بازی نزدیک‌تر شدیم به حریف مسلط شدیم اما متأسفانه توپ‌های تبدیل به گل نشد و نتیجه را واگذار کردیم. 

وی در مورد نگرانی خمز قبل از این مسابقه در مورد وضعیت داوری بازی گفت: منظور خمز این بود که با  توجه به اشتباهات چند هفته ا خیر داوران امیدوار است در این مسابقه اتفاق داوری نیفتد و نتیجه در زمین رقم بخورد. منظور اشتباه و اینگونه مسائل در نتیجه تأثیر نداشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: داوران بازی قضاوت خیلی خوبی داشتند. وحید کاظمی دونده بود کمک‌هایش نیز با وی کاملاً هماهنگ بودند. در کل قضاوت خوبی داشتند.

مظفری‌زاده در خصوص نوسانات اخیر تراکتور و اینکه شنیده شده شاید با وی قطع همکاری شود، عنوان کرد: اصلاً چنین بحثی نبوده و نمی‌دانم چگونه چنین حرفی می‌زنید. چنین صحبتی را شنیده‌ایم و نه بحثی بوده است. در نتیجه‌گیری هم نوسان داشتیم اما در عمل روند تراکتور رو به رشد است. در ۲-۳ بازی هم شایسته پیروزی بودیم اما توپ‌های ما  تبدیل به گل نشد.

وی در خصوص نارضایتی خمز از نقل و انتقالات و برنامه‌های‌شان برای نیم‌فصل گفت: خمز ناراضی نبود. یکبار دیگر هم در این مورد توضیح دادم که خمز می‌خواست برای عملکرد بهتر به بازیکنان شوک بدهد. ما از کادر فنی و بازیکنان‌مان حمایت می‌کنیم به آنها اعتقاد داریم و مورد حمایت کامل باشگاه هستند.

پایان پیام/





منبع: فارس