چرا استقلال ال‌کلاسیکوی اصفهان را داغ‌تر کرد؟
چرا استقلال ال‌کلاسیکوی اصفهان را داغ‌تر کرد؟

کسب پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور حساسیت‌های بازی اصفهان را دوچندان کرد.

 

از سری مسابقات باقیمانده هفته دهم لیگ برتر دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان است.

این دیدار که قرار است فردا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در استادیوم نقش جهان آغاز شود بین دو تیم قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برگزار خواهد شد. دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا.

این دو تیم که در هفته‌های گذشته پشت سر استقلال در تعقیب تیم صدر نشین بودند حالا با پیروزی آبی پوشان تهرانی در مصاف مقابل تراکتور برای دورتر نماندن از صدر جدول انگیزه‌های بیشتری برای کسب پیروزی در مصاف مقابل هم خواهند داشت. در واقع جواد نکونام و شاگردانش خواسته یا ناخواسته حساسیت و جذابیت دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در آخرین بازی هفته دهم را دوچندان کردند. مصافی که بسیاری آن ر ال‌کلاسیکوی ایران می نامند.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و تیم پرسپولیس با ۱۷ امتیاز و یک بازی کمتر ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد که در صورت شکست این فاصله امتیازی بین دو تیم باقی خواهد ماند. …و حتی اگر شاگردان گل محمدی در مصاف مقابل سپاهان تن به تساوی بدهند نیز فاصله این دو تیم به ۴ امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد. سپاهان نیز با ۱۲ امتیاز در رده های پایینی است و در صورت از دست دادن حتی یک امتیاز در شرایطی بدتر از این قرار خواهد گرفت.

منبع: خبـر ورزشی