پرسپولیس این فصل شرایط عجیبی را تجربه می‌کند و اختلاف بین گل‌محمدی و درویش علنی شده است. یحیی از نقل و انتقالات باشگاه اصلا راضی نیست و چند بازیکنی که مدنظر او بودند جذب نشدند. سرمربی پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان دوباره به انتقاد از وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرداخت و به نوعی […]

- اتفاق عجیب در پرسپولیس؛ حرف‌های گل‌محمدی سانسور شد/ این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت!

پرسپولیس این فصل شرایط عجیبی را تجربه می‌کند و اختلاف بین گل‌محمدی و درویش علنی شده است. یحیی از نقل و انتقالات باشگاه اصلا راضی نیست و چند بازیکنی که مدنظر او بودند جذب نشدند. سرمربی پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان دوباره به انتقاد از وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرداخت و به نوعی از درویش انتقاد کرد.

گل‌محمدی با گلایه از شرایط نقل‌وانتقالاتی پرسپولیسی‌ها گفت: شرایطی که برای ما در نقل‌وانتقالات به وجود آمد مساوی با تیم‌های دیگر نبود. کادرفنی تیم‌های دیگر هر بازیکنی که دست گذاشتند جذب کردند؛ حالا مشکلاتی به وجود آمد ولی در آخر ثبت شد. انتظار داشتیم این اتفاق برای پرسپولیس هم بیفتد ولی این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت و نتوانستیم به خواسته‌های‌مان برسیم. فقط برای ما این اتفاق بیفتد. من با تیم‌های مدعی خودمان را مقایسه می‌کنم. در شرایطی قرار گرفتیم که نتوانستیم بازیکنی که می‌خواستیم را جذب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گلایه‌هایش درباره روند نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان توضیح داد: این اتفاق افتاده و اگر بخواهم در مورد آن صحبت کنم باید خیلی به حاشیه بروم و از فوتبال دور شوم. شاید یک روز وقت شد و در مورد این مسائل گفت‌وگو کردیم؛ اما چیزی که الان مهم است این است که ما با این بازیکنان وارد مسابقات شدیم و از آن‌ها می‌خواهم که کیفیت خود را ارائه دهند. باید بیشتر تلاش و تمرکز کنیم؛ شاید یک‌سری مشکلات را بتوانیم با از خود گذشتگی بیشتر بتوانیم حل کنیم. این راه را ادامه می‌دهیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

نکته عجیب ماجرا اما به باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد. بخش رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه در اقدامی عجیب این بخش از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی را سانسور کردند و اصلا پوشش ندادند. اتفاقی که عمق اختلافات را بین سرمربی و مدیریت پرسپولیس نشان می‌دهد. پرسپولیس با وجود شروع خوب در این فصل ۳ تساوی پشت سر هم در هفته‌های اخیر داشته و همین موضوع کار را برای این تیم در لیگ و آسیا سخت کرده است.

به نظر می‌رسد همین اختلافات دلیل اصلی نتیجه نگرفتن پرسپولیس است و مشخص است که این اختلافات به درون تیم نفوذ کرده و حتی شخص یحیی گل‌محمدی هم تمرکز کافی را ندارد. پرسپولیس بازی‌های سختی در لیگ و آسیا پیش رو دارد و قطعا ادامه این روند به ضرر این تیم تمام خواهد شد و پرسپولیس را خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می‌شود از چرخه مدعیان قهرمانی کنار خواهد گذاشت.

منبع: خبـر ورزشی