ماجرای پیروزی بزرگ ایران مقابل برزیل از زبان یوزها
ماجرای پیروزی بزرگ ایران مقابل برزیل از زبان یوزها

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در مسابقات جام جهانی نوجوانان مقابل برزیل قدرتمند صف آرایی کرد و با تاریخ سازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. در همین رابطه اسماعیل قلی‌زاده زننده گل پیروزی بخش مقابل برزیل گفت: در نیمه دوم با انگیزه زیادی که سرمربی به ما داد، برگشتیم. […]

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در مسابقات جام جهانی نوجوانان مقابل برزیل قدرتمند صف آرایی کرد و با تاریخ سازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

در همین رابطه اسماعیل قلی‌زاده زننده گل پیروزی بخش مقابل برزیل گفت: در نیمه دوم با انگیزه زیادی که سرمربی به ما داد، برگشتیم. او به ما انگیزه داد تا بجنگیم. همچنین از هوادارانی که از ما حمایت کردند بسیار تشکر می کنم. آنها به ما کمک کردند تا به بازی برگردیم و به این نتیجه برسیم.

آرشا شکوری دروازه ایران پس از پایان مسابقه به‌ عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. این بازیکن بعد از بازی در مصاحبعه با فیفا گفت: ما قبل از بازی خیلی خوب برزیل را آنالیز کرده بودیم. تمرینات ویژه ای در به ثمر رسیدن گل دوم خودمان داشتیم.

دروازه بان ایرانی درباره رقیب گفت: برزیل بزرگترین تیم دنیاست اما ما در این بازی تلاش زیادی کردیم و نمایش خوبی را داشتیم. وقتی می بینیم یک کار بزرگ در رده نوجوانان با ایران داشتیم و این افتخار بزرگ را مقابل برزیل کسب کردیم به خودم افتخار می کنم و احساس خوبی دارم.

انتهای پیام/





منبع: فارس