برد نوجوانان ایران برابر برزیل شگفتی جام جهانی بود
برد نوجوانان ایران برابر برزیل شگفتی جام جهانی بود

حسن خان محمدی پیشکسوت فوتبال درباره برد تیم ملی فوتبال نوجوانان برابر تیم ملی برزیل در جام جهانی اظهار کرد: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت و نیمه اول تیم برزیل حاکم بازی بود و بازیکنان ما بسیار دستپاچه بودند و به سمت توپ می‌آمدند، اما یک دفعه توپ را رها می‌کردند و تعادل خوبی برای […]

- برد نوجوانان ایران برابر برزیل شگفتی جام جهانی بود

حسن خان محمدی پیشکسوت فوتبال درباره برد تیم ملی فوتبال نوجوانان برابر تیم ملی برزیل در جام جهانی اظهار کرد: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت و نیمه اول تیم برزیل حاکم بازی بود و بازیکنان ما بسیار دستپاچه بودند و به سمت توپ می‌آمدند، اما یک دفعه توپ را رها می‌کردند و تعادل خوبی برای بازی نداشتند و جو بازی بر روی نوجوانان ما حاکم شده بود و واقعا اشتباهات زیادی داشتند، اما در نیمه دوم قضیه فرق کرد و تیم نوجوانان ما توانستند از اشتباهات خط دفاعی حریف استفاده کنند و گل بزنند.

او افزود: در ادامه دروازه بان تیم نوجوانان یک حرکت بیرانوندی انجام داد و البته با پا شروع مجدد سریعی داشت و خیلی خوب فضای خالی را پیدا کرد و بازیکن ما توانست گل دوم را بزند. گل سوم هم یک کار تیمی خوب در ضد حمله بود که واقعا بازیکنان خیلی سریع به فاز حمله اضافه شدند و با سرعت انتقال توپ از جناح راست به چپ توانستند گل سوم را بزنند و شیرازه برزیل بعد از این گل از هم پاشیده شد و توانستند نتیجه بازی را تا آخر حفظ کنند و به برتری برسند.

خان محمدی گفت: به نظرم این بازی شگفتی جام جهانی بود چرا که تیم برزیل قهرمان دور قبل جام جهانی بود که تیم ملی ایران توانست این تیم را شکست بدهد و برد ارزشمندی کسب کند.

پیشکوت پرسپولیس درباره اینکه انتظار برد تیم ملی نوجوانان  برابر تیم برزیل را داشت، گفت: نه، زمانی که بازی ۲ بر صفر به نفع برزیل بود می‌گفتم که خدا کند این نتیجه را حفظ کنند و بیشتر گل نخورند. با توجه به نوع بازی که ایران داشت و این تیم در نیمه اول دستور کارش بازی مستقیم بود، اما در نیمه دوم روی زمین بازی کردند و نحوه بازی شان متفاوت بود و در مجموع می‌توانیم بگوییم که جوانان ما در این بازی نمره قبولی گرفتند. واقعا فکر نمی‌کردم که تیم ملی در نیمه دوم آن قدر خوب بازی کند و بتواند برزیل را شکست بدهد.

او درباره اینکه تیم ملی نوجوانان ایران می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: به نظرم  نتیجه بازی برزیل و انگلیس خیلی برای ایران حائز اهمیت است، اگر برزیل بتواند انگلیس را ببرد یک مقدار کار برای ایران سخت می‌شود، چون در صورتی که ایران برابر تیم نیوکالدونیا پیروز شود ۶ امتیازی می‌شود و بازی پایانی اش با تیم انگلیس یک مقدار کار سخت می‌شود. خدا کند بازی برزیل و انگلیس مساوی شود و اگر ایران بتواند بازی دوم خود را ببرد صعودش قطعی می‌شود. با این بازی که برابر برزیل انجام دادند دور از دسترس نیست و بازی بعدی هم بریم با ۷ امتیاز می‌توانیم به مرحله بعد راه یابیم.

باشگاه خبرنگاران