سردار کارآگاه علی‌ ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهم از ۵۰۰ شهروند ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی گسترده کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی فعالیت یک کلاهبرداری حرفه‌ای در تهران شناسایی شد. رئیس پلیس آگاهی پایتخت […]

- کلاهبرداری عجیب ۱۰ میلیارد تومانی از ۵۰۰ نفر

سردار کارآگاه علی‌ ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهم از ۵۰۰ شهروند ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی گسترده کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی فعالیت یک کلاهبرداری حرفه‌ای در تهران شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی را آغاز کرده و پی بردند که یک مرد جوان با شیوه دروغین فروش کارت‌های بانک اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از ۵۰۰ شهروند کرده‌ است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین و روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی و در ادامه با اقدمات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه وی را در غرب تهران ردیابی کردند.

سردار کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در یک عملیات پیچیده متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد فروش کارت‌های عابربانک به شهروندان اعتراف کرد.

سردار کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازداشت مدیران یک شرکت برای تخلف ۲۲ میلیون دلاری

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین