به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محسن رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رکورد‌های لازم برای کسب سهمیه المپیک پایین آمده است اظهار داشت: چند رشته به شنا اضافه شده است و کمیته بین‌المللی المپیک برای ورودی ورزشکاران، کار را سخت کرده و بالطبع این مساله […]

- کسب سهمیه المپیک کار سختی است/ برای رسیدن به سطح اول دنیا و آسیا در رشته شنا نیاز به تغییرات زیرساختی داریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محسن رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رکورد‌های لازم برای کسب سهمیه المپیک پایین آمده است اظهار داشت: چند رشته به شنا اضافه شده است و کمیته بین‌المللی المپیک برای ورودی ورزشکاران، کار را سخت کرده و بالطبع این مساله برای کشورمان نیز مصداق پیدا می‌کند.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید براینکه توسعه رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون از جمله شنا نیازمند به یک کار کشوری است، ادامه داد: رشته شنا با رشته‌های دیگر متفاوت است و برای رشد آن می‌بایست مطابق با برنامه‌ریزی یک کار پایه‌ای صورت پذیرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده بیان کرد: بعضی از رکورد‌های ما جابه جا شده و نتایج خوبی به ثبت رسیده است، ولی برای رسیدن به سطح اول دنیا و آسیا نیاز به انقلاب در این رشته داریم. ناامید نیستیم، کار می‌کنیم، اما کار سخت است.

رضوانی درخصوص رویداد‌های پیش روی ورزشکاران این فدراسیون گفت: مسابقاتی که برای کسب سهمیه در نظر گرفته می‌شود، باید مورد تایید فدراسیون جهانی باشد. ما ورزشکاران را به تورنمنت‌هایی در روسیه و ترکیه اعزام می‌کنیم و باید دید ورزشکاران چه عملکردی برجای می‌گذارند و چه رکورد‌هایی به ثبت می‌رسانند.

منبع: ایسـنا