بسیاری از اهالی فوتبال هنگامی که قرعه نوجوانان ما در جام جهانی را مشاهده کردند، به این فکر کردند که ما با شکستی سنگین از برزیل و انگلیس به خانه برمی‌گردیم و ادامه جام جهانی را از تلویزیون تماشا می‌کنیم، اما بازی دیروز نگاه بسیاری را به تیم ما تغییر داد. تیم ایران ابتدا در […]

- کلوب| تیم ملی نوجوانان و یک پیروزی باشکوه

بسیاری از اهالی فوتبال هنگامی که قرعه نوجوانان ما در جام جهانی را مشاهده کردند، به این فکر کردند که ما با شکستی سنگین از برزیل و انگلیس به خانه برمی‌گردیم و ادامه جام جهانی را از تلویزیون تماشا می‌کنیم، اما بازی دیروز نگاه بسیاری را به تیم ما تغییر داد. تیم ایران ابتدا در نیمه اول با دو گل عقب افتاد و در نیمه دوم یک چهره کاملا متفاوت از خود نشان داد و با درخشش آرشا شکوری و مهاجمان خود، بازی را کاملا به نفع خود برگرداند.

بدون شک چنین بازگشتی مرهون تلاش کادرفنی و بازیکنانی با ذهنیت قوی است. حسین عبدی در این بازی نشان داد می‌تواند از یک اتفاق تلخ پیروزی شیرین بسازد و این بازی ثابت کرد که حسین عبدی چقدر بر روی ذهن بازیکنان خود کار کرده و به آنها انگیزه خوبی داده است. اما چیزی که واجب‌تر از این پیروزی است این است که بازیکنان در باد این برد نخوابند و هر چه زودتر به بازی‌های پیش رو و حتی مراحل بالاتر فکر کنند. بدون شک اگر نوجوانان ما بتوانند به مرحله بعد صعود کنند، این اتفاق تبدیل به یک دستاورد تاریخی در فوتبال ما خواهد شد.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی