دو مصدوم دیگر روی دست تن‌هاخ
دو مصدوم دیگر روی دست تن‌هاخ

به نقل از ساکرنت، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ جزیره، نتایج سینوسی تن‌هاخ ادامه داشت و پس از شکست در اروپا آن‌ها موفق شدند لوتون را در خانه با تک گل لیندلوف شکست دهند.  ناکامی دوباره مهاجمان یونایتد در گلزنی بار دیگر در این دیدار نمایان شد. هویلوند در اولین شروع خود در یونایتد یک […]

- دو مصدوم دیگر روی دست تن‌هاخ

به نقل از ساکرنت، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ جزیره، نتایج سینوسی تن‌هاخ ادامه داشت و پس از شکست در اروپا آن‌ها موفق شدند لوتون را در خانه با تک گل لیندلوف شکست دهند. 

ناکامی دوباره مهاجمان یونایتد در گلزنی بار دیگر در این دیدار نمایان شد. هویلوند در اولین شروع خود در یونایتد یک گل زد، ولی این گل توسط VAR رد شد. این بازیکن ۲۰ ساله که خرید تابستانی ۷۲ میلیون پوندی (۸۹ میلیون دلار) منچستر یونایتد است، پس از ورود از آتالانتا به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر مدتی از ترکیب یونایتد دور بود، ولی بعد از بازگشت توانسته است ۵ گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند، ولی هنوز در لیگ برتر گل نزده است. هویلوند در نیمه دوم پس از آسیب دیدگی همسترینگ از زمین بیرون رفت.

سرمربی یونایتد با اشاره به مصدومیت مهاجم دانمارکی خود گفت: در این لحظه نمی‌توانم چیزی در مورد شدت مصدومیت هویلوند بگویم، چون اطلاع زیادی ندارم. ما به زودی یک ارزیابی انجام می‌دهیم، اما باید ۲۴ ساعت صبر کنیم تا ببینیم نتیجه چیست.

منچستریونایتد یکی از بهترین مهاجمان اروپا را برای شروع فصل جدید به خدمت گرفت. راسموس هویلوند پس از جدایی از آتالانتا راهی یونایتد شد، ولی این بازیکن در لیگ برتر نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. 

تن‌هاخ اضافه کرد: این فصل ما مصدومیت‌های زیادی داشتیم و اکنون اریکسن و هویلوند مصدوم هستند و شرایط را برای ما سخت کردند. امیدوارم بازیکنان برگردند و مصدومیت‌های جدیدی رخ ندهد.

هویلوند هنوز منتظر اولین گل خود در لیگ برتر است و دو موقعیت طلایی مقابل لوتون را از دست داد تا همچنان در زدن نخستین گلش در لیگ برتر ناکام باشد.

مارکوس رشفورد که در تمام رقابت‌ها در این فصل فقط یک گل به ثمر رسانده است در این دیدار نیز ناکام ماند و آلخاندرو گارناچو دو فرصت گلزنی خوب را از دست داد.

تن‌هاخ با اشاره به این موضوع گفت: فکر نمی‌کنم این موضوع درباره اعتماد به نفس باشد چرا که مثلا راسموس هویلوند در لیگ قهرمانان اروپا ۵ گل به ثمر رساند و او با اعتماد به نفس کامل وارد این بازی شد، ولی نتوانست گلزنی کند. رشفورد فصل گذشته ۳۰ گل به ثمر رساند، بدیهی است که او اکنون شرایط خوبی ندارد و گل نمی‌زند، اما روزی می‌رسد که او دوباره شروع به گلزنی خواهد کرد. آنچه خوب است این است که ما در حال حاضر ۱۳ گلزن در تیم خود داریم و این بیانگر شیوه‌ای است که می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم، همه حمله می‌کنند، همه دفاع می‌کنند و همچنین مدافعان می‌توانند گل بزنند.

باشگاه خبرنگاران