به گزارش زیرنویس، سردار  دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: با حضور ماموران انتظامی شهرستان زابل در محل […]

به گزارش زیرنویس، سردار  دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی شهرستان زابل در محل حادثه و بررسی محل وقوع جرم مشخص شد که شخصی ۳۱ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی، پس از مشاجره و درگیری لفظی، اقدام به پاشیدن اسید به سمت برادر ناتنی خود کرده و سپس از محل متواری شده است.

سردار  جلیلیان با اشاره به آسیب این فرد ۲۴ ساله از ناحیه پای چپ در این حادثه، گفت: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس تلاش گسترده ای را برای دستگیری متهم آغاز کرده و توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و هماهنگ وی را در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی ها، انگیزه خود را از اسیدپاشی اختلافات خانوادگی عنوان کرد، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد

 

 

منبع خبر: رکنـا