رمزگشایی روزنامه اصولگرا از علت رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس
رمزگشایی روزنامه اصولگرا از علت رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس

برخی نمایندگان حال حاضر مجلس با اظهارات جنجالی و غیر واقعی خود باعث سیاه نمایی شده و به رسالت نمایندگی خود عمل نکردند. روزنامه خراسان نوشت:افرادی که طی سال های اخیر مواضع صریحی علیه برخی از موضوعات و قوانین جنجالی داشته اند صلاحیتشان تایید شده است. به طوری که دو نماینده همواره منتقد یعنی جلال […]

برخی نمایندگان حال حاضر مجلس با اظهارات جنجالی و غیر واقعی خود باعث سیاه نمایی شده و به رسالت نمایندگی خود عمل نکردند.

- رمزگشایی روزنامه اصولگرا از علت رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس

روزنامه خراسان نوشت:افرادی که طی سال های اخیر مواضع صریحی علیه برخی از موضوعات و قوانین جنجالی داشته اند صلاحیتشان تایید شده است. به طوری که دو نماینده همواره منتقد یعنی جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت و بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز تایید صلاحیت شدند. علاوه بر این دو نفر صلاحیت معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار که همواره انتقادات صریحی را در صحن علنی مجلس مطرح می کرد، توسط هیئت اجرایی تایید شده است.

همچنین نباید فراموش کرد که برخی نمایندگان حال حاضر مجلس با اظهارات شاذ، جنجالی و البته غیر واقعی خود باعث سیاه نمایی شده و به رسالت نمایندگی خود که بیان کردن صادقانه خواسته های مردم است عمل نکردند. در همین باره می توان به ادعای « فساد ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه» توسط موسوی لارگانی اشاره کرد. ادعای بدون دلیلی که در آخر توسط دستگاه قضا رد شد و تنها نتیجه اش تشویش اذهان عموم مردم و بهانه دادن به دست ضد انقلاب بود.

 

منبع: اطلاعات انلاین