به گزارش خبرنگار مهر، «به افق فلسطین» یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که حدود یک ماه است که از شبکه افق روی آنتن می‌رود. این برنامه همزمان با حمله اسرائیل به غزه روی آنتن رفت. المیرا شریفی مقدم و سیدحسین حسینی ۲ مجری برنامه بودند و مهدی عرفاتی سردبیر این برنامه بود و […]

به گزارش خبرنگار مهر، «به افق فلسطین» یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که حدود یک ماه است که از شبکه افق روی آنتن می‌رود. این برنامه همزمان با حمله اسرائیل به غزه روی آنتن رفت.

المیرا شریفی مقدم و سیدحسین حسینی ۲ مجری برنامه بودند و مهدی عرفاتی سردبیر این برنامه بود و محمدرضا شهیدی فر که نامش بارها به صورت غیررسمی در رسانه‌ها ذکر شد به عنوان کارگردان برنامه فعالیت می‌کرد.

مهدی عرفاتی سردبیر این برنامه، شب گذشته ۲۰ آبان در توییتی نوشت: شبکه افق تصمیم گرفت برنامه⁧ «به افق فلسطین» ⁩از شنبه ۲۰ آبان ماه با گروه دیگری ادامه پیدا کند. تیم طراح و تهیه برنامه در سازمان اوج به این تصمیم احترام می‌گذارد.

پس از آن شبکه افق، با انتشار متنی اعلام کرد: پس از چهار هفته تلاش شبانه‌روزی و سخت و قابل تحسین، تیم محترم تولید این برنامه خود تصمیم به توقف تولید گرفته اند.

در ادامه این متن آمده است: شبکه افق با هدف حفظ این ارزش افزوده رسانه‌ای در موضوع فلسطین و برای ادامه تولید این برنامه از تیمی جدید و حرفه‌ای بهره خواهد برد.

متن منتشر شده شبکه افق تاکید می‌کند: در شرایط سختی که بر مردم مظلوم غزه می‌گذرد و حماسه آفرینی جانانه جوانان مقاومت عرصه را بر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی تنگ کرده، توقف تولید این برنامه اقدام مناسبی نبود و لازم است همواره مصالح کلان و راهبردی بر تصمیمات و مصالح خرد غالب باشد.

حالا باید دید تیم جدید تولید این برنامه تلویزیونی چه رویکردی در پیش می‌گیرند و «به افق فلسطین» از این پس چه خروجی خواهد داشت.

منبع: مـهر