ناپولی پیش چشم هوادارانش به تیم ماقبل آخر جدول باخت
ناپولی پیش چشم هوادارانش به تیم ماقبل آخر جدول باخت

در آغاز دیدار‌های روز سوم از هفته دوازدهم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران، تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا میزبان امپولی بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر امپولی به پایان رسید. تنها گل این بازی را ویکتور کوالنکو در دقیقه نخست وقت‌های […]

- ناپولی پیش چشم هوادارانش به تیم ماقبل آخر جدول باخت

در آغاز دیدار‌های روز سوم از هفته دوازدهم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران، تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا میزبان امپولی بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر امپولی به پایان رسید.

تنها گل این بازی را ویکتور کوالنکو در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند تا یک پیروزی غیرمنتظره در کارنامه تیم نوزدهم جدول ثبت شود.

این سومین شکست و ششمین بازی بدون برد ناپولی در این فصل سری A بود و فرصت صعود به رده سوم جدول را از شاگردان رودی گارسیا گرفت. ناپولی در صورت بردن این بازی می‌توانست از میلان رده سومی که ۲۳ امتیازی است سبقت بگیرد، اما اکنون با ۲۱ امتیاز در رده چهارم باقی می‌ماند. امپولی، اما با این برد شیرین ۱۰ امتیازی شد و به رده هفدهم جدول صعود کرد.

امروز چهار بازی دیگر در هفته دوازدهم سری A برگزار می‌شود که در مهمترین آن‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ در دربی دلاکاپیتاله، لاتزیو میزبان رم است و از ساعت ۲۳:۱۵ نیز اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف فروزینونه می‌رود. در دو بازی دیگر که به‌صورت همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شوند، فیورنتینا پذیرای بولونیا خواهد بود و آتالانتا در خانه اودینزه به میدان می‌رود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، یوونتوس با ۲۹ امتیاز از ۱۲ بازی صدرنشین است و پس از آن اینتر با ۲۸ امتیاز از ۱۱ بازی در رده دوم قرار دارد. میلان ۲۳ امتیاز نیز سوم است.

باشگاه خبرنگاران