خطای منجر به گل سپاهان مقابل پرسپولیس درست بود؟
خطای منجر به گل سپاهان مقابل پرسپولیس درست بود؟

نوذر رودنیل در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد قضاوت بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی در هر دو نیمه بسیار حساس و پربرخورد بود. متأسفانه کار بسیار زشتی که اکنون در ورزشگاه‌های ما باب شده انداختن لیزر است و هواداران باید مراعات کنند. در دقیقه ۲۰ علیرضا ایلدروم آفسایدی از مهاجم پرسپولیس گرفت که اشتباه […]

نوذر رودنیل در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد قضاوت بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی در هر دو نیمه بسیار حساس و پربرخورد بود. متأسفانه کار بسیار زشتی که اکنون در ورزشگاه‌های ما باب شده انداختن لیزر است و هواداران باید مراعات کنند. در دقیقه ۲۰ علیرضا ایلدروم آفسایدی از مهاجم پرسپولیس گرفت که اشتباه بود. در قانون آمده اگر توپ از طریق مدافع به مهاجم حریف برسد دیگر آن مهاجم در آفساید قرار ندارد. در آن صحنه هم شهاب زاهدی با پاس مدافع سپاهان به توپ رسید.

کارشناس داوری عنوان کرد: خطای منجر به گل سپاهان هم به درستی اعلام شد. دقایقی بعد نیز ادامه بازی پس از روی زمین افتادن رضا اسدی درست بود زیرا علی نمعتی به توپ ضربه زد. داور برای این مسابقه ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که کم بود. باید ۷ دقیقه اعلام می‌کرد با  توجه به اینکه در وقت‌های اضافه نیمه دوم هم بازی از جریان افتاد و می‌توانست ۹ دقیقه وقت اضافه اعلام کند.

رودنیل در پاسخ به این سؤال که آیا در ثانیه‌های آخر بازی باید داور به دلیل برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان پنالتی اعلام می‌کرد، عنوان کرد: متأسفانه جدا از ضعیف‌ بودن تصویربرداری‌ها، برخی مواقع صحنه آهسته را هم نشان نمی‌دهند و این کار را برای کارشناسی سخت می‌کند. به همین دلیل نمی‌توانم در مورد آن صحنه نظر بدهم. در مجموع اخطارهای بنیادی‌فر درست بود و خطاهای زیادی هم در هر دو نیمه اعلام کرد. او در مجموع ۳-۴ آوانتاژ داد و راز موفقیتش نیز اعلام تمام خطاها بود.

پایان پیام/





منبع: فارس