به گزارش زیرنویس از هشترود؛ فرماندار این شهرستان  ضمن بازدید از واحدهای راکد و غیر فعال شهرک صنعتی پروفسور هشترودی در راستای رفع موانع تولید گفت: مدیریت خوب و استفاده از نیروی توانمند را می توان از جمله عوامل موفقیت یک مجموعه برشمرد. وی افزود : اگر واحدهای تولیدی، اراده و توان قوی داشته باشند […]

به گزارش زیرنویس از هشترود؛ فرماندار این شهرستان  ضمن بازدید از واحدهای راکد و غیر فعال شهرک صنعتی پروفسور هشترودی در راستای رفع موانع تولید گفت: مدیریت خوب و استفاده از نیروی توانمند را می توان از جمله عوامل موفقیت یک مجموعه برشمرد.

وی افزود : اگر واحدهای تولیدی، اراده و توان قوی داشته باشند قطعا و به طور جد از سوی مسئولان مورد حمایت واقع خواهند شد.

وی ادامه داد: برطرف کردن مشکلات واحدهای نیمه فعال و راکد تنها در سایه آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی دقیق محقق می‌شود.

نماینده دولت در هشترود  اضافه کرد: متاسفانه ۳۰ مگاوات برق شهرک صنعتی پروفسور هشترودی طی حدود ۱۰ سال گذشته بلاتکلیف مانده است؛ در حالی که این ظرفیت می‌توانست برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی به کار گرفته شود.

وی  با اشاره به اینکه طبق قانون، سرمایه گذار دو سال فرصت دارد تا پروژه خود را به بهره برداری رساند، گفت: متاسفانه در شهرک صنعتی پروژه هایی داریم که با گذشت ده سال از شروع کار پیشرفت چندانی نداشته و عملا راکد می باشند لذا این پروژه ها تعیین تکلیف شده ، مجوز آنها تمدید نخواهد شد و برق آنها جهت استفاده در پروژه های جدید آزاد سازی خواهد شد.

  پاشائی فرماندار شهرستان هشترود بعد از بازدید از شهرک صنعتی پروفسور هشترودی با استماع مسائل و مشکلات مدیران واحدهای تولیدی، سریعا جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را جهت بررسی  در محل فرمانداری برگزار کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

منبع خبر: رکنـا