به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در چارچوب هفته یازدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان هایدنهایم بود. هر چند شاگردان فرانک اشمیت بازی را شجاعانه آغاز کردند اما چندان طولی نکشید تا هری کین دروازه‌شان را باز کند و باواریایی‌ها را پیش بیاندازد. پس از این گل نیز بایرن تا حد زیادی، بازی را […]

- تعویض‌های توخل برد باواریایی‌ها را رقم زد +خلاصه بازی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در چارچوب هفته یازدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان هایدنهایم بود. هر چند شاگردان فرانک اشمیت بازی را شجاعانه آغاز کردند اما چندان طولی نکشید تا هری کین دروازه‌شان را باز کند و باواریایی‌ها را پیش بیاندازد. پس از این گل نیز بایرن تا حد زیادی، بازی را تحت کنترل خود درآورد اما موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو طرف خلق نشد. هر چند همان اندک موقعیت‌های دو تیم نیز از کیفیت خوبی برخورددار بودند که در نهایت در واپسین دقایق نیمه اول، کین موفق شد گل دومش را هم بزند تا در این بازی بریس کند.

در نیمه دوم کنترل بازی باز هم در اختیار شاگردان توماس توخل قرار داشت. با این حال پس از خراب شدن چندین موقعیت، بالأخره ندانستن قدر این فرصت‌ها کار دست میزبانان داد و هایدنهایم به بهترین شکل ممکن از دو اشتباه بایرنی‌ها استفاده کرد تا بتواند بازی را به تساوی بکشاند و اگر رافائل گریرو که نیمه دوم وارد زمین شد، خیلی سریع گل سوم را نمی‌زد، شرایط بازی برای باواریایی‌ها می‌توانست بسیار پیچیده و دشوار باشد. با این حال پس از گل گریرو، بازی باز به روند معمول خود برگشت و با گل چوپوموتینگ، بایرن از بابت کسب سه امتیاز، خیالش راحت شد و در نهایت با شایستگی پیروزی این جدال شدند تا به‌طور موقت صدرنشین بوندسلیگا شوند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا