قتل پسری جوان با ضربه چاقو باعث شد تحقیقات جنایی برای شناسایی دو متهم این پرونده آغاز شود.    ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد امروز با تلفن بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفتند تا مرگ جوان ۲۵ساله‌ای بر تخت بیمارستان را اطلاع دهند.   در آن زمان امیرحسین علیمردان از […]

 قتل پسری جوان با ضربه چاقو باعث شد تحقیقات جنایی برای شناسایی دو متهم این پرونده آغاز شود.

 

 ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد امروز با تلفن بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفتند تا مرگ جوان ۲۵ساله‌ای بر تخت بیمارستان را اطلاع دهند.

 

در آن زمان امیرحسین علیمردان از شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران مسئولیت کشیک قتل  را بر عهده داشت. ماموران در توضیح اولین یافته‌ها به بازپرس علیمردان گفتند: این جوان ۲۵ساله کمی بعد از نیمه‌شب در یکی از پارک‌های محدوده کلانتری ما در حوالی نظام‌آباد هدف اصابت چاقو قرار گرفت و ما هم در جریان موضوع قرار داشتیم اما از آنجا که در این سه ساعت پزشکان بیمارستان به زنده نگه‌ داشتن او امیدوار بودند، پرونده به عنوان درگیری خیابانی مطرح بود؛ اما حالا کادر درمان مرگ این جوان را اعلام کرده‌اند. پسر ۲۵ساله به خاطر شدت جراحت و خونریزی‌ ناشی از ضربه چاقو در قفسه سینه‌اش فوت شده است.

 

با حضور ماموران در پارک معلوم شد باغبان شهرداری شاهد این درگیری مرگبار بود. او در تحقیقات گفت: من متوجه سروصدای درگیری شدم. دیدم دو نفر سر یکی ریخته‌اند و دارند او را می‌زنند، وقتی به سمت‌شان رفتم، مهاجمان داد زدند نزدیک نشو، موضوع به تو ربطی ندارد. لحظاتی بعد یکی از آنها چاقویی درآورد و به قفسه سینه پسر جوان فرو کرد. وقتی پسر جوان به زمین افتاد خون زیادی از او می‌رفت و هر دو مهاجم به‌سرعت فرار کردند. وقتی بالای سر پسر زخمی رفتم فوری موضوع را به مرکز ۱۱۰ و اورژانس  ۱۱۵ اطلاع دادم.

 

در پی کسب این اطلاعات، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای معاینات دقیق و تشخیص علت مرگ را صادر کرد. همچنین از آنجا که هویت پسر کشته‌شده مشخص بود تحقیق از خانواده او و شناسایی مظنونان احتمالی در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان بررسی دوربین‌های مداربسته را در دستور کار دارند تا به شناسایی بهتر دو مهاجم کمک شود.

اعتمادآنلاین

+