واکنش عجیب پیمان جبلی به برکناری عوامل برنامه به افق فلسطین
واکنش عجیب پیمان جبلی به برکناری عوامل برنامه به افق فلسطین

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در جمع خبرنگاران در واکنش به حواشی برنامه به افق فلسطین گفت: درباره «برنامه به افق فلسطین» و حواشی که ایجاد شده باید بگویم دیشب از بیروت حرکت کردم و امروز صبح رسیدم. دوستان در حال بررسی‌اند توضیحات بیشتری بدهند. اما ما از هرگونه خلاقیت، نوآوری […]

- واکنش عجیب پیمان جبلی به برکناری عوامل برنامه به افق فلسطین

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در جمع خبرنگاران در واکنش به حواشی برنامه به افق فلسطین گفت: درباره «برنامه به افق فلسطین» و حواشی که ایجاد شده باید بگویم دیشب از بیروت حرکت کردم و امروز صبح رسیدم. دوستان در حال بررسی‌اند توضیحات بیشتری بدهند. اما ما از هرگونه خلاقیت، نوآوری و برنامه‌هایی که با هدف تبیین دقیق و روشن به روز شده آرمان‌های انقلاب اسلامی و در رأس آنها یکی از مهمترین‌های آن که فلسطین باشد استقبال می کنیم.

وی افزود: در مورد همکاری با عناصر، افراد و مؤسسات فعال در حوزه رسانه هم از روز اول گفتم و باز هم تکرار می‌کنم و این یک شعار نیست بلکه یک نیاز است. بار فرهنگ در کشور به قدری گسترده و سنگین است که صداوسیما با همه افراد و عناصرش به تنهایی نمی‌تواند به دوش بکشد. ما حتماً از همکاری موسسات رسانه‌ای، فرهنگی، افراد و عناصر رسانه‌ای فعال استقبال می‌کنیم و آن را هم ان‌شاءالله گسترش خواهیم داد. 

جبلی همچنین درباره ماجرای شکایت از مهران مدیری گفت: من در جریان به روز شده این موضوع نیستم. دوستان حقوقی ما دارند بررسی می‌کنند. طبیعی است که با افراد مختلف و موسسات مختلف در اشکال مختلف ممکن است یک سازمان به لحاظ حقوقی با مشکل روبرو بشود و بالأخره قوانین، مقررات و قانون تکلیف را روشن می‌کند و درباره این موضوع آخرین اطلاعات را ندارم و همکاران حقوقی ما در جریان هستند و می‌توانند پاسخگو باشند. 

وی در پاسخ به سؤالی درباره تولید سریال‌های تلویزیونی  گفت: من می‌دانم تا هفته گذشته حدود ۱۸ تا سریال مجموعه نمایشی دوربین روشن داریم. در کنارش فکر می‌کنم ۱۲ مجموعه در حال پیش‌‌تولید داریم و حدود ۲۰ مجموعه در حال نگارش است. کارهایی که در چرخه تولید قرار گرفته تا حدود زیادی خیال ما را از بابت جدول پخش تا اواخر تابستان سال دیگر راحت می‌کند. درصدد هستیم فیلمنامه‌های دیگری را هم در چرخه تولید قرار بدهیم فکر می‌کنم شاید نزدیک به ۳۰ فیلمنامه دیگر در نوبت بررسی‌اند که همکاران ما بررسی‌شان را در دستور کار قرار داده‌اند ان‌شاءالله آنها هم به مرحله پیش تولید برسد. 

جبلی افزود: ما در تلاشیم «گاندو۳» هرچه زودتر به مرحله پیش تولید و تولید برسد. اطلاع ندارم امسال می‌رسد یا خیر؛ اما دوستان ما در تلاش‌اند آماده کنند و امیدواریم همکاری نهادهای بیرون از سازمان به ما کمک کند که فصل سوم این مجموعه را هم کلید بزنیم.

 

منبع: اطلاعات انلاین