بدون شک ایتالیا صاحب برترین لیگ والیبال دنیاست. بهترین بازیکنان این رشته ورزشی پرطرفدار در سری آ توپ می‌زنند و خیلی از آنهایی هم که در این لیگ حضور ندارند آرزو دارند روزی در آن به میدان بروند. والیبال ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از ستاره‌های ما هدف گذاری خود را […]

- شوک به تیم ملی ایران؛ مصدومیت وحشتناک ستاره ایرانی در سری آ ایتالیا

بدون شک ایتالیا صاحب برترین لیگ والیبال دنیاست. بهترین بازیکنان این رشته ورزشی پرطرفدار در سری آ توپ می‌زنند و خیلی از آنهایی هم که در این لیگ حضور ندارند آرزو دارند روزی در آن به میدان بروند.

والیبال ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از ستاره‌های ما هدف گذاری خود را روی بازی در این لیگ جذاب قرار داده‌اند. در این فصل از رقابت‌ها نیز والیبال ایران دو نماینده در سری‌آ دارد. جایی که محمد جواد معنوی‌نژاد برای کاتانیا و امین اسماعیل‌نژاد نیز برای ورونا به میدان می‌رود.  

محمد جواد معنوی‌نژاد یکی از بازیکنانی بوده که در سال‌های اخیر سعی کرده بیشتر به کار خود در خارج از ایران ادامه دهد و حالا در این فصل نیز با وجود روزهای سختی که در بخش ملی پشت سر گذاشت، راهی سری‌آ شد و برای کاتانیا توپ می‌زند.

با این وجود امشب یک اتفاق تلخ و ناگوار برای این ستاره والیبال ایران رخ داد. جایی که در جریان دیدار دو تیم ورونا و کاتانیا محمد جواد معنوی‌نژاد به شدت دچار مصدومیت شد. در حالی که معنوی‌نژاد برای زدن یک آبشار پرواز بلندی انجام داده بود هنگام پایین آمدن به شکل بسیار بدی روی زمین فرود آمد.

معنوی نژاد بعد از این مصدومیت به شدت از درد به خود می‌پیچید، فریاد می‌زد و سریع درخواست کرد که کادر پزشکی به زمین بیایند. باید امیدوار بود که آسیب‌دیدگی این ستاره با اخلاق والیبال ایران جدی نباشد، اما با توجه به آن چیزی که دیدیم اصلاً بعید نیست که معنوی‌نژاد دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی شده باشد. البته باید منتظر ماند و دید که معاینات پزشکی چه چیزی را در این باره مشخص خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی