مصطفی قنبرپور بازیکن، مربی و مدیر اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره اتفاقات اخیر مربوط به نتایج تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی را مطرح کرد. نظر شما درباره عملکرد گل‌محمدی و نتایج اخیر پرسپولیس چیست؟یحیی گل‌محمدی در طول سال‌های گذشته خودش را اثبات کرده. چه آن زمان که در پرسپولیس نبود و […]

مصطفی قنبرپور بازیکن، مربی و مدیر اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره اتفاقات اخیر مربوط به نتایج تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی را مطرح کرد.

نظر شما درباره عملکرد گل‌محمدی و نتایج اخیر پرسپولیس چیست؟
یحیی گل‌محمدی در طول سال‌های گذشته خودش را اثبات کرده. چه آن زمان که در پرسپولیس نبود و چه حالا که در این سال‌ها چندین قهرمانی و نتایج مطلوب را برای پرسپولیس به دست آورده است. فراموش نکنیم یحیی همین چند ماه پیش طی ۴۰ روز دو بار استقلال را شکست داد که یکی منجر به قهرمانی در لیگ برتر و دیگری منجر به قهرمانی در جام حذفی شد. لطفاً اینقدر عجولانه درباره سرمربی پرسپولیس اظهار نظر نشود.

اما طرفداران پرسپولیس نسبت به نتایج اخیر نگران و ناراحت هستند؟
هوادار حق دارد. اگر پرسپولیس امروز پرسپولیس است به خاطر وجود هوادارانش است، بنابراین باید آنها را جدی گرفت و در اولویت قرار داد اما باید وضعیت پرسپولیس را هم دید. این تیم چندین مصدوم دارد و حالا هم که شهاب زاهدی اخراج شد تا قوز بالای قوز شود. همه این مسائل و محرومیت‌ها و آسیب دیدگی‌های بازیکنان دست به دست هم داده تا نتایج آنطور که باید و شاید رقم نخورد اما فراموش نکنیم این تیم پرسپولیس است و هر لحظه می‌تواند از جا بلند شود. پرسپولیس تیم بزرگ و پرآوازه‌ای است.

الان وقت تغییر گل‌محمدی نیست؛ درویش باید با یحیی ادامه بدهد/ پرسپولیس دوباره با قدرت از جا بلند می‌شود

برخی صحبت از تغییر سرمربی می‌کنند. به نظر شما این اتفاق در این برهه از فصل عاقلانه است؟
به هیچ وجه عاقلانه نیست. الان زمان تعویض و دست زدن به سرمربی نیست. چون نه تنها چیزی عاید باشگاه نمی‌شود بلکه باز هم چند مسابقه دیگر را از دست می‌دهیم. من از کادر مدیریتی و شخص آقای درویش می‌خواهم هرگز به این موضوع فکر نکنند. چون قطعاً یحیی می‌تواند به زودی با نظم و انضباط و یک ریکاوری درست دوباره پرسپولیس را به همان تیم قهرمان تبدیل کند.

این اتفاق چطور می‌تواند رقم بخورد تا هواداران کمی از این نگرانی خارج شوند؟
قطعاً با ایجاد انضباط تیمی و یک ریکاوری درست جسمانی و روحی. من حتی پیشنهاد می‌کنم باشگاه تیم را دو روز به هتل ببرد و در اختیار کادر فنی و کادر پزشکی قرار بدهد. این تیم در حال حاضر از نظر روحی دچار مشکل است. نباید بگذاریم مشکل کمبود بازیکن با مشکل روحی روانی کار یحیی را سخت‌تر کند.

به نظر شما این اتفاق ممکن است؟
بله. اتفاقاً چه خوب که دو هفته تعطیلات لیگ برتر را در پیش داریم و پس از آن هم پرسپولیس تا ششم آذر وقت دارد خودش را آماده بازی مقابل النصر عربستان کند. یادتان باشد همیشه هوا ابری نمی‌ماند و بالاخره آفتاب گرم هم به پرسپولیس می‌تابد. یک تیم بزرگ بازیکن بزرگ دارد و من مطمئنم این تیم با کادر فنی خوبی که دارد می‌تواند از این بحران خارج شود.

الان وقت تغییر گل‌محمدی نیست؛ درویش باید با یحیی ادامه بدهد/ پرسپولیس دوباره با قدرت از جا بلند می‌شود

درباره گل سپاهان و این دیدار صحبتی دارید؟
پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد که آن هم شاید قابل مهار بود اما متاسفانه با یک اشتباه گل خوردیم و سه امتیاز حساس از دست رفت. اما پرسپولیس در ادامه برای جبران همه کار کرد و سراپا حمله شد. اگر شما بتوانید سپاهان را در خانه‌اش این چنین در محوطه ۱۸ قدمش حبس کنید یعنی تیم گردن کلفتی هستید. پرسپولیس ۱۰ دقیقه سپاهان را در زمین خودش حبس کرده بود. اگر تنها چند دقیقه بازی ادامه داشت سپاهان گل می‌خورد. حیف که پرسپولیس دیر به خودش آمد. ای کاش این بازی در نیمه اول از سوی بچه‌های پرسپولیس ارائه می‌شد آن وقت مطمئناً با اختلاف گل برنده می‌شدیم. اما هنوز تا پایان رقابت‌ها زمان زیاد است و این پرسپولیس ثابت کرده بارها زمین خورده و با موفقیت از زمین بلند شده است.

منبع: خبـر ورزشی