تنها یک رویداد در انتظار کمانداران برای کسب سهمیه المپیک
تنها یک رویداد در انتظار کمانداران برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک پاریس در حالی به میزبانی بانکوک انجام شد که کمانداران کشورمان نتوانستند به نتیجه برسند تا شانس خود را در آخرین مرحله که خردادماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، امتحان کنند. این مرحله روزهای ۱۵ و ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۶ و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک پاریس در حالی به میزبانی بانکوک انجام شد که کمانداران کشورمان نتوانستند به نتیجه برسند تا شانس خود را در آخرین مرحله که خردادماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، امتحان کنند. این مرحله روزهای ۱۵ و ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۶ و ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) در آنتالیا برگزار خواهد شد. 

با پایان مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، به مدت ۲ روز مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شد. اگرچه کمانداران ریکرو کشورمان توانستند خود را تا رده‌بندی برسانند اما سهمیه فقط به ۲ فینالیست مردان و زنان اختصاص می‌یافت که براین اساس کاروان کشورمان به نتیجه لازم دست پیدا نکرد. 

پیش از این در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز سهمیه المپیک توزیع شد اما کمانداران کشورمان در این مسابقات عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و نتوانستند نه به مدال دست پیدا کنند و نه سهمیه المپیک. 

تاکنون ۲۷ کشور موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند که در این بین ۳۰ سهمیه انفرادی ریکرو مردان، ۵ سهمیه تیمی مردان، ۲۷ سهمیه انفرادی زنان، ۴ سهمیه تیمی زنان و ۱۲ سهمیه میکس توسط کشورها کسب شده‌ است. این مسابقات به صورت قاره‌ای همچنان ادامه دارد که در نهایت کشورهای جا مانده در آخرین مرحله در ترکیه شانس خود را امتحان خواهند کرد. 

کمانداران کشورمان مدت‌هاست با مربی خارجی تمرین می‌کنند اما از زمان حضور او نه در بازی‌های آسیایی هانگژو و نه در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند موفقیتی حاصل نشده است. 

پایان پیام/





منبع: فارس