شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و شرایط بدنی بازیکنان این تیم تحت تاثیر فشار مسابقات هفته‌های اخیر این احتمال را زیاد کرد که تیم گل محمدی زودتر از موعد مقرر عازم عربستان شود. در شرایطی که ملی پوشان پرسپولیس به اردوی تیم ملی رفتند و تیم پرسپولیس در تاریخ ششم آذر باید مقابل النصر عربستان در […]

- پرسپولیس از قطر به دیدار النصر می‌رود؟/ وضعیت سرخ‌ها روبه‌راه نیست اما...

شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و شرایط بدنی بازیکنان این تیم تحت تاثیر فشار مسابقات هفته‌های اخیر این احتمال را زیاد کرد که تیم گل محمدی زودتر از موعد مقرر عازم عربستان شود.

در شرایطی که ملی پوشان پرسپولیس به اردوی تیم ملی رفتند و تیم پرسپولیس در تاریخ ششم آذر باید مقابل النصر عربستان در ریاض بازی کند این موضوع در اردوی پرسپولیس مطرح شده که کاروان این تیم ۷۲ ساعت زودتر از تاریخ برگزاری بازی عازم ریاض شود.

گرچه شرایط برای صرف هزینه‌های این چنینی در اوضاع بد اقتصادی باشگاه پرسپولیس چندان رو به راه نیست و شاید اصلا ریاض چنین شرایطی را برای صدور ویزا مهیا نکند اما اخبار رسیده حاکی از آن است که احتمال دارد با کمک برخی نزدیکان و دوستان به باشگاه پرسپولیس این شرایط مهیا شود تا کاروان این تیم با هزینه خودش کمی زودتر به ریاض یا لااقل به دوحه برود تا اردوی شبانه روزی خود را در خارج از کشور برپا کند تا با تمرکز بیشتر به مصاف النصر برود.

با توجه به تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و برد النصر مقابل الدحیل در گروه E، پرسپولیس برای دو بازی آخر برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده و می‌داند با گرفتن ۶ امتیاز باقیمانده شرایط برای صعودش مهیا خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی