به گزارش زیرنویس، سرهنگ “رسول بهرامی” در تشریح این خبر بیان داشت: ۱۳ آبان تیم عملیات کلانتری ۱۲۱سلیمانیه در حال گشت زنی در محدوده خیابان ” بلوار نبرد ” تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند. وی گفت: متهم در همین حین […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “رسول بهرامی” در تشریح این خبر بیان داشت: ۱۳ آبان تیم عملیات کلانتری ۱۲۱سلیمانیه در حال گشت زنی در محدوده خیابان ” بلوار نبرد ” تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به زورگیری کرده و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهم برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم سابقه دار می باشد ادامه داد: متهم به ۱۰ فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پس از بازجویی، متهم جوان به جرم خود اعتراف و شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری سلیمانیه قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

منبع خبر: رکنـا