به گزارش زیرنویس، سرهنگ مهدی رشنودی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: بیستم آبان ماه سال جاری، در پی اعلام یک مورد تیراندازی در روستای ابتر شهرستان ایرانشهر به سمت شهروند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با حضور مأموران انتظامی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ مهدی رشنودی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: بیستم آبان ماه سال جاری، در پی اعلام یک مورد تیراندازی در روستای ابتر شهرستان ایرانشهر به سمت شهروند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، راکب یک دستگاه موتورسوار به همراه یک ترک نشین با سلاح کلاش به سمت دو شهروند تیراندازی و از محل متواری شده اند که در این تیراندازی دو شهروند مجروح که توسط یگان امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سرهنگ رشنودی در ادامه تصریح کرد: پلیس به منظور دستگیری عاملان این اقدام، تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با انجام کار دقیق پلیسی عامل اصلی تیراندازی شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر به اشاره به این که تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری همدست و کشف سلاح بکاربرده در این جرم خشن از این متهمان در دستور کار پلیس می باشد، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

منبع خبر: رکنـا