به گزارش زیرنویس، سرهنگ “علی قاسم پور” رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر گفت: شب گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد درحال گشت زنی در محله و خیابان “چناران ” تهران به یک دستگاه خودرو پروتون با ۳ سرنشین مشکوک شده و خودرو را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند. وی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “علی قاسم پور” رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر گفت: شب گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد درحال گشت زنی در محله و خیابان “چناران ” تهران به یک دستگاه خودرو پروتون با ۳ سرنشین مشکوک شده و خودرو را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: با استعلام پلاک خودرو متوجه می شوند پلاک خودرو پروتون دستکاری شده و خودرو سرقتی می باشد در همین حین سارقان اقدام به تخریب درب یکی از منازل کرده که ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل می شوند و دستور ایست صادر می شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پروتون پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرده و به هشدار ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران باتجربه با استفاده از شگرد های پلیسی موفق به توقف خودرو و دستگیری هر ۳ متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: متهمان همگی دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند و  همچنین یک خودروی سرقتی دیگر و تعدادی اموال مسروقه شامل یک عدد پرینتر، یک عدد ساب باکس از خودروی متهمان کشف و به ۲۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

منبع خبر: رکنـا