در حالی که هنوز حواشی و اظهارنظرها در مورد جراحی کتف حسن یزدانی دارنده ۹ مدال کشتی جهان و المپیک تمام نشده است، فدراسیون کشتی از جراحی کتف یکی دیگر از مدعیان تیم ملی خبر داد. فدراسیون کشتی در این باره نوشت: محمدرضا شاکری ظهر دیروز (یکشنبه – ۲۱ آبان ماه) کتف چپ خود را […]

- این کشتی‌گیر به درد حسن یزدانی دچار شد

در حالی که هنوز حواشی و اظهارنظرها در مورد جراحی کتف حسن یزدانی دارنده ۹ مدال کشتی جهان و المپیک تمام نشده است، فدراسیون کشتی از جراحی کتف یکی دیگر از مدعیان تیم ملی خبر داد.

فدراسیون کشتی در این باره نوشت: محمدرضا شاکری ظهر دیروز (یکشنبه – ۲۱ آبان ماه) کتف چپ خود را مورد عمل جراحی قرار داد.

او پس از به هوش آمدن بعد از عمل جراحی به بخش منتقل شد و هم‌اکنون حال عمومی‌اش خوب است. همچنین محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان عصر دیروز با حضور در بیمارستان از این کشتی‌گیر عیادت کرد.

محمدرضا شاکری جوان بروجردی که سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در وزن ۶۵ کیلوگرم داشت و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی جام تختی در رده سنی بزرگسالان، قهرمان جوانان جهان نیز شد، چند روز بعد از جام تختی، پدرش را از دست داد.

او به نظر امسال جدی‌ترین رقیب رحمان عموزاد در راه کسب دوبنده وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی در بازی‌های المپیک محسوب می‌شد که حالا قطعاً چند ماه از تمرین و مسابقه دور خواهد شد.

پیش از این رئیس فدراسیون کشتی در مورد جراحی کتف حسن یزدانی گفته بود که جراحی‌ کتف جزو سخت‌ترین جراحی‌های ورزشی است و در ۲۰ سال گذشته قهرمانی در ایران بعد از جراحی کتف نتوانسته بازگشت خوبی داشته باشد.

منبع: خبـر ورزشی