به گزارش زیرنویس از لرستان؛  سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان و به منظور برخورد قاطع و بی امان پلیس با هنجارشکنان طرح عملیات مشترک طی ۲۴ ساعت گذشته به صورت ضربتی در سطح استان به مرحله اجراء درآمد. وی افزود: در این طرح و […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛  سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان و به منظور برخورد قاطع و بی امان پلیس با هنجارشکنان طرح عملیات مشترک طی ۲۴ ساعت گذشته به صورت ضربتی در سطح استان به مرحله اجراء درآمد.

وی افزود: در این طرح و پس از شناسایی نشانگاه های آلوده ماموران موفق به کشف ۶۲۸ کیلو و ۴۵۸ گرم انواع مواد مخدر در سطح استان شده که در این رابطه ۴۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در تعاقب این طرح تعداد ۷۱ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی به همراه ۳۴۳ عدد فشنگ کشف و در این رابطه ۴۹ نفر دستگیر شده است.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۵۵ فقره انواع سرقت در سطح استان افزود: تعداد ۱۲ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این طرح کشف شده است.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

منبع خبر: رکنـا