حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان قبل از بازی های مهم، دچار پدیده بی خوابی می شود.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران, حسین عبدی - خوب بخوابید آقای عبدی، لطفا آرام باشید...

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با یک پیروزی تاریخی مقابل برزیل در جام جهانی، قند را در دل فوتبالدوستان اب کرد. حلاوت این برد به قدری بود که علی پروین و بسیاری از چهره های قدئیمی فوتبال کشور به آن واکنش نشان دادند.

حالا تیم نوجوانان با هدایت حسین عبدی، به دیدار بعدی و مهمش مقابل انگلیس می اندیشد. عبدی در این باره می گوید؛ «من تا ۶ صبح فردای بازی برزیل بیدار بودم و بازی انگلیس را ده‌ها بار دیدم و ساعت ١١ تمرین ریکاوری برگزار شد. زندگی همچنان ادامه دارد. با این وصف، دوشنبه شب هم نخواهم خوابید و امیدوارم سه شنبه هم روز خوبی برای فوتبال ایران باشد. از قول من بنویسید تاریخ بعدی المپیک را این تیم رقم خواهد زد.»

همان طور که حرف های سرمربی تیم نوجوانان را خواندید، گویا خواب بر چشمان حسین عبدی حرام شده است. با این همه سرمربی تیم ملی می داند هیچ چیز به وقت بازی های مهم و سرنوشت ساز، بهتر از آرامش و تمرکز ذهن نیست. نخوابیدن سرمربی تیم ملی با استرس هایی که در فوتبال وجود دارد، نمی تواند یک فرآیند غیرطبیعی قلمداد شود اما چنین نکته هایی باید از چشم بازیکنان نوجوان که عموما احساسی و پرخروش هستند دور بماند؛ به ویژه پس از دیدار اول که همه تیم ها، تاکتیک بچه های ایران را پست به پست آنالیز کرده اند.

مراقب باشید آقای عبدی که کل تیم با این حرف ها دچار استرس نشود. آرام باشید و مثل بازی قبل که خبرهای نوجوانان ایران، کمتر رسانه ای می شد، تیم را در جام جهانی بدون سروصدا اداره کنید. درست مثل کار قشنگ و تاریخی شما در دیدار اول مقابل برزیل…

منبع: خبـر ورزشی