محمد الدعیه، دروازه‌بان سابق الهلال اظهارات جالبی را درخصوص کریستیانو رونالدو و تیم الهلال مطرح کرد.

تیم الهلال, سرمربی النصر،, کریستیانو رونالدو - او در زمین مربیگری هم می‌کند!

الدعیه در اظهارات تلویزیونی خود گفت: بارزترین اتفاق سیزدهمین هفته لیگ حرفه‌ای عربستان، ضربه تیم الاهلی به ضمک بود. من به یاسین بونو اعتماد زیادی دارم و او را بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان می‌دانم.

وی افزود: میتروویچ یکی از بازیکنان جنگنده است، وقتی فرصتی را از دست می‌دهد به دنبال گلزنی در موقعیت بعدی است، او همیشه به دنبال گلزنی است و به نحوه گل اهمیتی نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک‌ترین نفر به کسب عنوان برترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان، کریستیانو رونالدو پرتغالی است که در زمین مربیگری می‌کند چرا که عملکرد بهتری نسبت به نام‌هایی دارد که ۲۵ سال بیشتر ندارند.

دروازه‌بان سابق الهلال ادامه داد: کاسترو، سرمربی النصر، سادیو مانه را به سایر نقش‌های خارج از گلزنی اختصاص داد و او یک سرباز گمنام است.

کاپیتان سابق تیم ملی عربستان تاکید کرد: در صورت افزایش تعداد بازیکنان خارجی، قطعا تیم النصر به یک دروازه‌بان خارجی به ارزش اوسپینا و بونو نیاز خواهد داشت و این مهم‌ترین پست در کنار دفاع میانی برای کسب عنوان قهرمانی است.

دروازه‌بان سابق الهلال افزود: بازیکنان تیم الاهلی از ماتیاس یایسله بزرگتر هستند و او باید برود و مربی بزرگی مثل الهلال و النصر بیاید. اگر عمر السومه در الاهلی می‌ماند، نسبت به فیرمینو برزیلی چیزهای بیشتری به خط حمله اضافه می‌کرد و انتظار دارم این تیم فصل را در رده‌های سوم تا پنجم به پایان برساند.

او تاکید کرد: افت سطح گروهه دروازه‌بان الاتحاد پس از انتشار اخباری مبنی بر جدایی او در ابتدای فصل و آوردن عبدالله المعیوف پس از آن طبیعی است و این بازیکن در شرایط روحی ناسالمی قرار دارد.

وی در خصوص بهترین‌های سیزدهمین هفته لیگ حرفه‌ای عربستان گفت: یاسین بونو بهترین بازیکن، ژرژ ژسوس بهترین مربی و گل محمد کانو از روی ضربه ایستگاهی مستقیم به التعاون بهترین گل هفته بود.

منبع: خبـر ورزشی