نگاهی به دقایق حضور آرش رضاوند در ترکیب تیم نکونام مشخص می‌کند او چرا در فولاد تا این اندازه به این بازیکن اهمیت می‌داد.

در تابستان نقل و انتقالاتی سال ۱۴۰۱ و بین دو باشگاه فولاد خوزستان و استقلال، کشمکش شدیدی برای در اختیار داشتن آرش رضاوند به وجود آمده بود.

رضاوند که در لیگ برتر بیست و یکم و در نیم فصل جزو لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفت بلافاصله از سوی جواد نکونام جذب این تیم شد. رضاوند در ۱۴ دیدار همان نیم فصل(لیگ برتر بیست و یکم)۱۱۷۰ دقیقه برای نکونام به میدان رفت که میانگین ۸۳ و نیم دقیقه در هر بازی را از خود بر جای گذاشت. او در هر ۱۴ مسابقه در ترکیب اصلی شاگردان نکونام قرار داشت و تنها در ۴ دیدار تعویض شد.

اما در فصل بدنسازی لیگ برتر بیست و دوم ریکاردو ساپینتو -سرمربی فصل پیش استقلال – به شدت نسبت به حفظ این بازیکن که به صورت قرضی به فولاد رفته بود تاکید کرد و در نهایت این فوتبالیست (که در اردوی ترکیه جزو بهترین‌های استقلال بود) را در جمع شاگردان خودش نگه داشت. رضاوند در فصل گذشته نیز در ۲۶ مسابقه در ترکیب استقلال به میدان رفت و مجموعاً ۱۷۷۳ دقیقه در ترکیب تیم استقلال حضور داشت که میانگین ۶۸ دقیقه در هر دیدار را از خود بر جای گذاشت تا نمشخص شود ساپینتو کمتر از نکونام به این بازیکن اعتماد داشت.

معترضِ وفادار؛ بازیکنی که به شدت مورد اعتماد جواد است/ اولین گل فصل استقلال را هم خودش زد
شادی گل آرش رضاوند پس از گلزنی به صنعت نفت آبادان در نخستین دیدار فصل جاری استقلال که به سمت نکونام می رود

اما با حضور جواد نکونام در رأس کادر فنی تیم استقلال آرش رضاوند که گفته می‌شد پیش از شروع فصل هم به لحاظ مالی با باشگاه به مشکل برخورده بود، قراردادش را به خاطر نکونام با این تیم تمدید کرده و از او قول گرفت که در استقلال و کنار هم روزهای بزرگی را برای این تیم رقم بزنند. قولی که البته ظاهرا هنوز آنطور که او انتظار داشته برآورده نشده و در صحبتهایش در میکسدزون ورزشگاه ها نیز به دفعات به آن پرداخته است.

رضاوند در حال حاضر و در مجموع ۹ دیدار استقلال در این فصل ۸۰۶ دقیقه برای این تیم به میدان رفته که میانگین ۸۹.۵ دقیقه حضور در هر مسابقه را از خود بر جای گذاشته استه رضاوند تنها در دو دیدار تعویض شد و در هر ۹ مسابقه دیگر از ابتدا در ترکیب آبی‌ها حضور داشت.

این بازیکن به تازگی یکصدمین بازی خود برای استقلال را هم انجام داد و البته این فصل یک گل هم برای استقلال به ثمر رساند. رضاوند۳۰ ساله اولین گل این فصل استقلال را در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان – که با حساب سه بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید – را به ثمر رساند.

افراد نزدیک به کادر فنی تیم استقلال از ارتباط خوب جواد نکونام با رضاوند و اعتماد بالای سرمربی آبی پوشان به این بازیکن خبر می‌دهند.

منبع: خبـر ورزشی