به گزارش زیرنویس از کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ فرزین جمشیدی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره درگیری مسلحانه و شرارت در شهرستان بهمئی شناسایی و دستگیری عامل ناامنی در دستور کار پلیس قرار گرفت. جمشیدی افزود: با تلاش های شبانه روزی و شگرد های ماموران و رد زنی در استان های […]

به گزارش زیرنویس از کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ فرزین جمشیدی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره درگیری مسلحانه و شرارت در شهرستان بهمئی شناسایی و دستگیری عامل ناامنی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جمشیدی افزود: با تلاش های شبانه روزی و شگرد های ماموران و رد زنی در استان های جنوبی همجوار و همکاری فرمانده انتظامی شهرستان دیلم استان بوشهر در محل ایست و بازرسی دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم دارای سوابق شرارت و درگیری مسلحانه و شرکت در نزاع های دسته جمعی و فردی است که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به هر گونه نا امنی هشدار جدی داد و عنوان کرد: پلیس با تمام توان با هر گونه نا امنی ، هنجار شکنی ها ، اخلال در نظم عمومی، عوامل سلب آسایش مردم و قاچاق با قاطعیت برخورد می کند‌.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد 

منبع خبر: رکنـا