طالبی: سپاهان با شکست پرسپولیس خود را به صدر جدول می رساند
طالبی: سپاهان با شکست پرسپولیس خود را به صدر جدول می رساند

فرشید طالبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه دو نیمه کاملا متفاوت داشت یک نیمه بازی  احساسی ودرگیرانه ای را شاهد بودیم و در نیمه دوم این سپاهان بود که تیم برتر میدان شد. سپاهان فصل گذشته […]

فرشید طالبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه دو نیمه کاملا متفاوت داشت یک نیمه بازی  احساسی ودرگیرانه ای را شاهد بودیم و در نیمه دوم این سپاهان بود که تیم برتر میدان شد. سپاهان فصل گذشته فهمید که اگر غفلت کند ممکن است خیلی راحت قهرمانی از دست برود. هرچند در این فصل هم به ملوان باخت اما با توجه به کسر ۴ امتیاز از این تیم، باشگاه باید در مسابقات رودرو با مدعیان پیروز شود تا این عقب ماندگی را جبران کند.

وی افزود: نیمه دوم سپاهان بخصوص بعد ازگلزنی بسیار خوب بازی کرد. حضور بازیکنان ذخیره در سپاهان به این تیم جان دیگری بخشید که در راس آن شهریار مغانلو قرار داشت. سپاهان زهردارتر حمله کرد و خیلی هم خوب در نیمه دوم راه افتاد.  در فاز حمله بسیار عالی کار کرد.

بازیکن اسبق سپاهان تاکید کرد: بهترین فرصت برای سپاهان برای رسیدن به صدر جدول همین مسابقات رو درو با رقبای مدعی است. سپاهان بعد از برد تاریخی در لیگ قهرمانان اسیا که تقریبا تمامی بازیکنان خط حمله وهافبکش پایشان به گلزنی باز شد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر هم به پیروزی رسید.  سپاهان نیمکت قدرتمندی دارد و این در روند فرسایشی لیگ می تواند خیلی به کمک این تیم بیاید. بازیکنان سپاهان به تشخیص مربی و شرایط حریف در ترکیب تیم قرار می گیرند با این حال سپاهان نباید جنبه احتیاط را از دست بدهد و اگر اسیر احساسات نشود می تواند به قهرمانی برسد هرچند که تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتور تبریز هم جز تیم های بزرگ لیگ محسوب می شوند.

فرشید طالبی درمورد اظهارات مورایس در مورد دعوت از ۷ بازیکن به تیم ملی و گلایه کادر فنی تیم ملی از این مساله اظهار داشت: سپاهان اکنون بیش از هر زمانی دیگر به آرامش نیاز دارد و این آرامش از درون ریشه می گیرد. من دقیقا نمی دانم چه فرآیندی بوده است اما دعوت بازیکن به تیم ملی هم به تیم باشگاهی اعتبار بیشتری می بخشد و هم به بازیکن اعتماد به نفس می دهد. حضور بازیکنان در تیم ملی برند باشگاه را معتبرتر می کند و خود بازیکن هم به خودباوری می رسد. از سویی دیگر مربی باشگاهی هم نیاز دارد که بازیکنان در اختیارش باشند بخصوص وقتی روند تیم خوب شده و پیروز می شود اما حضور بازیکنانش در تیم ملی باعث می شود که او از وضعیت بازیکنانش مطلع نشود این مساله در نهایت باید با تعامل باشگاه و فدراتسیون حل شود.

مربی اسبق تیم فجرشهید سپاسی با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه تماشاگران بتوانند به صورت مساوی از حضور در ورزشگاه لذت ببرند. در این شرایط ورزش و فوتبال عامل شادی بخش مردم است و نشاط اجتماعی به جامعه تزریق می کند. وقتی تیم ملی نوجوانان فوتبال مقابل برزیل در جام جهانی برنده شد شور وشعف خاصی در جامعه به وجود آمد و باعث غرور و افتخار مردم کشورمان شد بنابراین باید شرایطی فراهم بیاوریم تا همه بتوانند از ورزش و فوتبال لذت ببرند. 

پایان پیام/





منبع: فارس