حزب‌الله لبنان: پایگاه صهیونیستی «المالکیه» را هدف قرار دادیم
حزب‌الله لبنان: پایگاه صهیونیستی «المالکیه» را هدف قرار دادیم

جنبش حزب‌الله لبنان دوشنبه شب از هدف قرار دادن یکی دیگر از پایگاه‌های نظامی اشغالگران با تسلیحات مناسب در شمال اراضی اشغالی در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه خبر داد.

به گزارش زیرنویس، به نقل از شبکه خبری الجزیره، جنبش مقاومت حزب الله لبنان دوشنبه شب با تأیید حمله موشکی موفق به مواضع صهیونیست‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «المالکیه» واقع در شمال اراضی اشغالی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و به این موضع و نظامیان حاضر در آن آسیب وارد کرده است.

بر پایه این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی لبنان با انتشار تصاویری گفت: «رزمندگان ما در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه شامگاه دوشنبه، پایگاه المالکیه که دشمن اسرائیلی در حال تقویت آن بود را با سلاح‌های مناسب هدف گرفتند».

در ادامه درگیری‌های مرزی جنبش حزب‌الله لبنان با اشغالگران، حزب‌الله لبنان بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در دو بیانیه جداگانه از حمله به مواضع و نظامیان رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی لبنان خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه نخست خود اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، حدود ساعت ۱۱ صبح امروز به وقت محلی پادگان اسرائیلی «پرانیت» را با راکت‌های هدایت‌شونده هدف حمله قرار داده است.

در ادامه این بیانیه اشاره شده است که راکت‌های شلیک‌شده با اهداف مورد نظر برخورد داشته‌اند و تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته یا مجروح شدند.

حزب‌الله در بیانیه دوم خود اعلام کرد موضع نظامی «الراهب» در نزدیکی خطوط مرزی لبنان را با استفاده از تسلیحات مناسب هدف حمله قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان که از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در نقاط مختلفی از خطوط مرزی وارد درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی شده است، طی هفته‌های گذشته ده‌ها فایل ویدئویی از حملات موفق خود به پایگاه‌ها و نظامیان صهیونیست منتشر کرده است.

حزب‌الله لبنان همچنین اخیراً اعلام کرده است که با تشدید حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در چندین مورد از موشک‌های «برکان» علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

منبع: مـهر