مدیر روستا: جوابیه فدراسیون فوتبال به مورایس ناشیانه بود
مدیر روستا: جوابیه فدراسیون فوتبال به مورایس ناشیانه بود

پیشکسوت فوتبال به جوابیه فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مورایس سرمربی سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش زیرنویس، اصغر مدیر روستا پیشکسوت فوتبال درباره لیست  تیم ملی فوتبال برای مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: نظر اعضای کادر فنی است که با وسواس دارند به بازی‌ها نگاه می‌کنند و در مصاحبه هایشان گفتند که خیلی خوب رصد کردند و هر کدامشان در بازی‌های مختلف حضور می‌یابند و اینکه به نظرشان انتخاب‌های خوبی داشتند.

مدیرروستا درباره اینکه مورایس به دعوت ۷ بازیکن از تیم سپاهان به تیم ملی فوتبال اعتراض داشت و بیان کرد که چرا از تیم اول جدول آن قدر بازیکن دعوت نشده است، گفت: از یک منظر مورایس باید نگاه کند که تیمش قابل است و بازیکنانش نفرات قابلی هستند که این انتخاب صورت گرفته است. البته از جهتی هم درست می‌گوید تیمی که در صدر جدول است فکر می‌کنم ۲ نفر از بازیکنانش به تیم ملی دعوت شدند، اما مورایس باید از این دید نگاه کند که تیم سپاهان نسبت به تیم‌های دیگر  یک دست‌تر است و بهتر کار می‌کنند و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند.

او افزود: البته به نظرم تیم استقلال که در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته و در صدر جدول قرار دارد می‌توانست یکی، ۲ نفر بازیکن دیگر  در تیم ملی داشته باشد، اما  نظر کادر فنی است. همیشه گفته ام که سرمربی تیم ملی سعی می‌کند بهترین نتیجه را بگیرد و بهترین نفرات را انتخاب کند و در هر انتخابی یکسری سلایق دخیل می‌شود و یکسری از لیست جا می‌مانند و این موضوع  طبیعی است.

کارشناس فوتبال درباره اینکه فدراسیون فوتبال طی بیانیه‌ای اعلام کرد اگر مورایس ناراضی هست حاضرند بازیکنان ملی پوش سپاهان را به تیمشان برگردانند و در این اردو دعوتشان نکنند، گفت:  فدراسیون فوتبال خیلی ناشیانه و غیر حرفه‌ای این جواب را داده است. در صورتی که همه تیم‌های فوتبال باید در خدمت تیم ملی فوتبال باشند و فدراسیون فوتبال باید بیان می‌کرد که به صلاحدید کادر فنی این نفرات مدنظر و مورد نیاز هستند و به تیم ملی دعوت شدند تا اینکه بگویند می‌خواهید بازیکنان شما را به تیم ملی دعوت نکنیم و این اظهارات بچگانه است.   کسی که از طرف فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی گرفته خیلی ناشیانه و بچگانه این صحبت‌ها را مطرح کرده است. من فکر می‌کنم یک فرد ناشی از طرف فدراسیون چنین اظهاراتی را بیان کرده است.

او افزود: من بعید می‌دانم نفر اول یا دوم فدراسیون فوتبال چنین صحبتی کرده باشند، اما هر شخصی که چنین جوابیه‌ای داده خیلی ناشیانه و غیر حرفه‌ای صحبت کرده است.

مدیرروستا درباره اینکه تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند موفق شود، گفت: حریف را نباید دستکم بگیریم، اما ما نسبت به تیم هنگ کنگ  بهتر هستیم و نفرات بهتری داریم. تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، عربستان، استرالیا مشکل ما در آسیا هستند و مشکل خاصی در مراحل اولیه نداریم. اکنون تعداد تیم‌های جام جهانی آن قدر زیاد شده که اهمیت چندانی ندارد و ما باید تمرکزمان بر روی جام ملت‌های آسیا باشد و باید به این مسابقات فکر کنیم.

باشگاه خبرنگاران