کارشکنی اسرائیل در تبادل اسرا/۲۰جنگ افزار زرهی طی۴۸ساعت منهدم شد
کارشکنی اسرائیل در تبادل اسرا/۲۰جنگ افزار زرهی طی۴۸ساعت منهدم شد

ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های قسام دوشنبه شب در پیام صوتی خود با اشاره به کارشکنی اسرائیل در مبادله اسرا اعلام کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ضربات کوبنده‌ای به تجهیزات نظامی اسرائیل وارد کرده‌ایم.

به گزارش زیرنویس، به نقل از اسپوتنیک، ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های قسام در آخرین پیام صوتی خود که شامگاه دوشنبه پخش شد اعلام کرد، بعد از ۳۸ روز از طوفان الاقصی، رزمندگان ما همچنان در مقابل نیروهای دشمن ایستادگی می‌کنند.

بر پایه این گزارش، ابو عبیده تاکید کرد: رزمندگان ما با انفجار تانک‌ها و زره پوش‌های دشمن و حملات خمپاره‌ای همچنان به دشمن صهیونیستی ضربه وارد می‌کنند.

به گفته سخنگوی القسام: مجاهدین ما موفق شدند ۲۰ خودروی نظامی زرهی اسرائیلی را طی ۴۸ ساعت گذشته به طور کلی یا جزئی منهدم کنند.

ابوعبیده افزود: نیروهای اشغالگر همچنان در تمامی خطوط زیر ضربات و آتش رزمندگان ما باقی خواهند ماند.

به گفته سخنگوی رسمی گردان‌های القسام: رؤیاهای رهبران رژیم صهیونیستی برای از بین بردن مقاومت ما تلاشی برای فرار از شکست هولناکی است که دچار آن شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اعتماد به مقاومت هیچ فردی را در اقصا نقاط امت ما برای انجام وظایف خود معاف نمی‌کند.

سخنگوی القسام در رابطه با مبادله اسیران هم گفت: دشمن خواهان آزادی ۱۰۰ زن و کودک موجود در غزه شد و ما به میانجی‌ها گفتیم که این کار را می‌توانیم در یک آتش بس ۵ روزه انجام و فقط ۵۰ زن و کودک موجود در غزه را آزاد می‌کنیم.

ابوعبیده در ادامه افزود: آتش بس آزادی شماری از صهیونیست‌های موجود در غزه، در بر گیرنده آتش بس و صدور اجازه ورود کمک به نوار غزه است اما دشمن صهیونیستی همچنان در این امر کارشکنی می‌کند.

سخنگوی القسام در این رابطه خبر داد: تلاش‌هایی از سوی میانجی‌های قطری برای آزادی زنان و کودکان دشمن در مقابل آزادی ۲۰۰ کودک و ۷۵ زن فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی صورت گرفته بود.

منبع: مـهر