پرسپولیس هفته به هفته درجا می‌زند/ عملکرد خوب جواد نکونام
پرسپولیس هفته به هفته درجا می‌زند/ عملکرد خوب جواد نکونام

یک پیشکسوت تیم پرسپولیس به آسیب شناسی درباره شرایط این روز‌های سرخپوشان پرداخت.

به گزارش زیرنویس، حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال گفت: مشکل این روز‌های سرخپوشان عدم شناخت نسبت به نوع بازی در برابر حریفان است که  باعث ضعف عملکرد سرخ پوشان در هفته‌های اخیر شده است؛ و شاهد این هستیم که پرسولیس شادابی همیشگی را ندارد و کادر فنی استفاده بهینه‌ای از بازیکنان  تیم ندارد.

این کارشناس فوتبال افزود:­ پرسپولیس هفته به هفته درجا می‌زند تا جایی که در بازی اخیر بازی را به سپاهان واگذار کرد و به نظر می‌رسد که باید هرچه زودتر کادر فنی شرایط تیم را مورد بازبینی قرار دهد چرا که این تیم همان قهرمان فصل قبل است و بازیکنان ارزشمندی در اختیار دارد.

 نکونام موفق شده تیمش را بالای جدول نگه دارد

این بازیکن بازنشسته تیم سرخپوشان گفت: اخیرا خط هافبک پرسپولیس عملکرد خوبی ندارد، توپ رسانی به خط فوروارد خوب نیست و بازیکنان عمقی عمل نمی‌کنند و این وظیفه سرمربی و کادر فنی است که این اشکالات مهم که در حال ضربه زدن به پرسپولیس است را مرتفع کنند تا تیم به شرایط ایده آل فصل قبل برگردد.

او درباره عملکرد استقلال رقیب سنتی این تیم در فصل جدید با سرمربیگری نکونام افزود:نکونام در این فصل خوب کار می‌کند و موفق شده تیمش را در بالای جدول رده بندی قرار دهد.

پرسپولیس هنوز برای قهرمانی شانس دارد

درخشان تاکید کرد: چیزی که پرسپولیس اکنون نیازمند آن است بررسی دیدار‌های قبلی و آنالیز بازی‌های بعد است، سرخپوشان هنوز برای موفقیت در لیگ وقت دارند و بازی تمام نشده است. چرا که هنوز در دور رفت هستیم و فرصت جبران خطا‌ها وجود دارد و می‌تواند این فصل هم قهرمان لیگ شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: گل محمدی عملکرد خوبی در پرسپولیس دارد و نتایج فصل قبل گواه آن است، اما باید روی تیم کار کند تا به شرایط ایده آل قبلی بازگردد.

باشگاه خبرنگاران