بردن پرسپولیس به آرامش سپاهان کمک کرد/ اکنون زمان اعتراض مورایس به لیست تیم ملی نیست
بردن پرسپولیس به آرامش سپاهان کمک کرد/ اکنون زمان اعتراض مورایس به لیست تیم ملی نیست

پیشکسوت فوتبال گفت: برد برابر پرسپولیس می‌تواند به آرامش سپاهانی‌ها کمک کند تا شرایط بهتری را در آینده پیدا کنند.

 

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال درباره برد سپاهان مقابل تیم پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم سپاهان  در حضور تماشاگرانش و جو ورزشگاه خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کرد و موقعیت‌های بیشتری هم داشت و روی ضربه آزاد هم توانست به گل برسد و ۳ امتیاز خیلی باارزش را در این شرایط به هم ریخته‌ای که داشت و عدم نتیجه گیری در بازی‌های قبلی اش و احکامی که علیه اش صادر شده  و تحت فشار بود به دست آورد.

او افزود: به نظرم این برد می‌تواند به آرامش سپاهانی‌ها کمک کند و شرایط بهتری را در آینده پیدا کنند، اما مسابقات لیگ تا می‌آید شکل بگیرد و کیفیت پیدا کند دوباره  تعطیل می‌شود و این تعطیلات به بهتر شدن لیگ مان کمک نمی‌کند و چند روز برای مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی‌ها تعطیل می‌شود و دوباره برای جام ملت‌های آسیا هم شاهد وقفه در لیگ خواهیم بود و خیلی توقف‌های لیگ ما زیاد است.

کربکندی تصریح کرد:  با وجود اینکه بیرانوند چند موقعیت از بازیکنان سپاهان گرفت، اما در صحنه گل می‌توانست بهتر عمل کند. در مجموع ۳ امتیاز مهمی را در بازی حساسی که مدت‌ها بود بازی این ۲ تیم پرحاشیه بود را سپاهان توانست با ارائه بازی بهتر نسبت به حریف به دست آورد.

پیشکسوت فوتبال  در خصوص اینکه مورایس نسبت به دعوت ۷ بازیکن از سپاهان به تیم ملی فوتبال اعتراض داشت، گفت: به نظرم می‌رسد این اتفاقات به این شکل هم معترض دارد، اما چیزی که مهم است که همه باید به شرایط تیم ملی کمک کرده و سعی کنند که با تیم ملی همراهی کنند تا در جام ملت‌های آسیا بتواند موفق باشد. با هماهنگی و همراهی بهتر بتوانند کمک کنند تا تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا آماده شود. حالا یک عده افتخار می‌کنند که بازیکنان زیادی از تیمشان دعوت می‌شود، اما بعضی‌ها مثل مورایس به خاطر اینکه شکل تیمشان بهم می‌خورد و نصف تیمشان در تمرینات حضور ندارد و به نظرم اکنون جای اعتراض ندارد.

او درباره بیانیه فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه در صورت ناراحتی مورایس حاضرند تا بازیکنان ملی پوش سپاهان را به تمرینات این تیم بازگردانند، گفت: به نظرم نباید تضاد بین فدراسیون فوتبال، باشگاه و سرمربی ایجاد شود و این اصلا برای فوتبال ما خوب نیست. اگر بازیکن کمی به تیم ملی دعوت کنند برخی از مربیان معترض می‌شوند که چرا از تیم ما فلان بازیکن انتخاب نکردید و اگر مثل سپاهان بازیکنان زیادی به تیم ملی  دعوت کنند، سرمربی تیم هم از زاویه خودش نگاه می‌کند چرا که  شکل کار تیمی اش بهم نخورد، اما به نظرم جای گلایه نیست.

کربکندی در خصوص اینکه تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند موفق شود، گفت: ما در مقدماتی جام جهانی و حتی در مرحله اول جام ملت‌ها هم مشکل خاصی  نداریم، اما بازی‌های بعد مشکل است که ملی پوشان  نیاز به هماهنگی بیشتر دارند.

باشگاه خبرنگاران