حماس روحیه مقاومت و ایثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است
حماس روحیه مقاومت و ایثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: حماس روحیه مقاومت و ایثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است.

 

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی طزری شامگاه دوشنبه در مراسم تجمع «حمایت از زنان و دختران مظلوم فلسطین و غزه» که با همت بسیج خواهران پیشکسوتان در حسینیه صاحب الزمان ورامین برگزار شد با اشاره به اینکه خوی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی را همه دنیا شناخته اند اظهار کرد: آنها می‌خواهند که همه جهان در خدمتشان باشند و بحث بر سر ماهیت است.

حماس روحیه مقاومت و ایثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است

طزری با بیان اینکه دولت لبنان دچار خلأ سیاسی است گفت: عده‌ای از غرب گرایان منتظر جنگ بزرگ مقاومت هستند.

وی با اشاره به ضعف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی افزود: در غزه شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی وجود دارد اما کسی از عملیات با اطلاع نشد و صهیونیست‌ها اذعان دارند که ضربه را از ضعف اطلاعاتی خورده اند.

حماس, حمایت از غزه, سپاه سیدالشهدا تهران, ورامین - حماس روحیه مقاومت و ایثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران عنوان کرد: در ارتش رژیم صهیونیستی سه اصل مهم وجود دارد که شامل اصل غافلگیری، سرعت و کوتاه بودن زمان جنگ و سوم کشیده نشدن جنگ به داخل اسرائیل است که تمام این سه مورد را حماس رعایت کردند و دیدیم که چگونه با غافلگیری و کار اطلاعاتی دقیق و در کوتاه‌ترین زمان جنگ را به داخل اسرائیل بردند.

طزری افزود: حماس روحیه مقاومت و ایثار طلبی را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است و می‌بینیم که سربازان اسرائیلی با وجود سلاح و تجهیزات می‌ترسند.

حماس روحیه مقاومت و ایثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران اظهار کرد: صهیونیست به این دلیل می‌گوید که جنگ کار حماس و مقاومت نبوده چون می‌خواهند آنها را کوچک جلوه دهند و شکست را بپوشانند و آمریکا را برای حمله نظامی به ایران تحریک کنند به همین علت مرتب تکرار می‌کنند که این اقدام را جمهوری اسلامی انجام داده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و دشمن با رسانه‌ای که در اختیار دارد به دنبال تحریف بودند اما کار رسانه‌ای درست این نقشه آنها را برملا کرد و به دنیا نشان داد که چگونه به دنبال مظلوم نمایی هستند آنها می‌خواستند مثل همیشه جای جلاد و شهید عوض شود اما کار رسانه‌ای زیبایی انجام شد و دنیا دیدند که چه ظلمی به فلسطین می‌شود.

حماس روحیه مقاومت و ایثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است

طزری بیان کرد: بایدن در سخنرانی‌هایش اعلام کرد که ما شواهدی از اینکه ایران در جنگ با اسرائیل دخیل بوده است پیدا نکرده ایم چرا که می‌ترسند و می‌دانند که منافعشان به خطر می‌افتد و هنوز درگیر جنگ اوکراین و روسیه هستند، آمریکایی‌ها موضع دوگانه دارند و پول و سلاح به صهیونیست‌ها می‌دهند و از طرف دیگر نمی‌خواهند دامنه جنگ گسترده‌تر شود و منافعشان بیشتر به خطر بیافتد، اینها سیلی محکم خورده اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی دستاوردی نداشته اند جز خشم و نفرت عمومی و باید بدانیم که فروش سرزمین فلسطین یک دروغ تاریخی است و آنها زیر دو درصد فروختند و اسرائیل بقیه زمین‌ها را را با غارت و جنگ تصاحب کرده است.

حماس روحیه مقاومت و ایثار را از شهدای دفاع مقدس الگو گرفته است

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران بر ضرورت تبیین این شبهات در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: تبیین این موارد نوعی روشنگری در این زمینه محسوب می‌شود و ان‌شاءالله به زودی شاهد پیروزی جبهه حق خواهیم بود.

منبع: مـهر