از دست دادن بازی‌های ۶ امتیازی در هفته‌های پایانی ضربه بسیار بدی به استقلال زد و باعث شد که خیلی زود قید قهرمانی را بزند. اما وجه مشترک تیم این فصل با تیم فصل گذشته در زیبا بردن است، تیم فصل گذشته هم مثل این تیم برخی از بازی‌هایش را زیبا می‌برد، آنچنان زیبا و […]

- کلوب| استقلال حالا تیم بازی‌های بزرگ است

از دست دادن بازی‌های ۶ امتیازی در هفته‌های پایانی ضربه بسیار بدی به استقلال زد و باعث شد که خیلی زود قید قهرمانی را بزند.

اما وجه مشترک تیم این فصل با تیم فصل گذشته در زیبا بردن است، تیم فصل گذشته هم مثل این تیم برخی از بازی‌هایش را زیبا می‌برد، آنچنان زیبا و دلچسب که گویی این بردها تمامی ندارند و همین طور هم شدند، استقلال این فصل با یک وجه مشترک نسبت به استقلال فصل گذشته زیبا می‌برد و اینبار می‌خواهد این زیبا بردن را با قهرمانی تکمیل کند.

زیبا بردن و کسب ۳ امتیاز یک بازی آنچنان دلچسب و شیرین و خاطره انگیز است که تا مدتها می‌توان از آن صحبت کرد و صحنه‌های گل‌هایش را دید و به وجد آمد، وقتی این بردها همین طور ادامه دار باشند دیگر نمی‌دانیم کدام بازی را ببینیم؟ کدام صحنه از گل‌ها را مرور کنیم و آنگاه همه بازی‌ها و همه گل‌ها برایمان دلچسب و شیرین و خاطره انگیز خواهند شد و این بازی زیبا وقتی به قهرمانی تبدیل شود، می‌شود یک قهرمانی ماندگار، همچون قهرمانی دو فصل پیش که همچنان از صحبت کردن در مورد آن به وجد می‌آییم و اشک شوق می‌ریزیم.

شاید تعداد هوادارانی که باور داشتند تیمشان پس از آن تساوی ناامید کننده برابر شمس آذر در قزوین بتواند اینطور زود به خود بیاید و در آزادی برابر تیم تا بن دندان مسلح تراکتور علاوه بر زیبا بازی کردن، تمیز و دلچسب هم ببرد، کم بود، اما این استقلال نشان داد که جز شکست برابر سپاهان در هفته سوم که آن هم با اشتباه داوری به دست آمد، یک وجه اختلاف بزرگی نسبت به تیم فصل گذشته پیدا کرده و آن تیم بازی‌های بزرگ بودن است.

استقلال این فصل به جز برابر سپاهان، علاوه بر زیبا بردن، تیم بازی‌های بزرگ هم می‌شود و بی صبرانه منتظر دربی پایتخت است تا این ادعای خود را در مستطیل سبز به رخ بکشد آنگاه فتح بازی‌های بزرگ هم یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی‌های تیم نکونام این فصل خواهد شد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی