برد بوستون با درخشش جیسون تاتوم
برد بوستون با درخشش جیسون تاتوم

رقابت‌های بسکتبال ان بی‌ای بامداد امروز با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت که تیم بوستون با درخشش جیسون تاتوم به پیروزی رسید.

 

در ادامه رقابت‌های بسکتبال ان بی‌ای، بوستون سلتیکس تیم رده دومی کنفرانس شرق  ۱۱۴ – ۹۸ نیویورک نیکس را مغلوب کرد و به هشتمین برد فصل خود دست یافت. در این دیدار  جیسون تاتوم فوروارد سرشناس بوستون  طی ۳۹ دقیقه حضورش در زمین بازی با کسب سی و پنج امتیاز، شش ریباند و هفت پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها میلواکی باکس دیگر تیم کنفرانس شرق ۱۱۸ – ۱۰۹ شیکاگو بولز راشکست داد و ششمین برد در فصل جاری را کسب کرد. یانیس آنتتوکومپو ستاره میلواکی امروز هم خوش درخشید و با به دست آوردن ۳۵  امتیاز ضمن برنده کردن تیم خود به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. در آنسوی میدان تلاش‌های نیکولا ووکیچ برای پیروزی شیکاگو بی ثمر ماند.

ساکرامنتو کینگز از کنفرانس غرب ۱۳۲ – ۱۲۰ کلیولند کاوالیرز شرقی را شکست داد. آرون فاکس با ۲۸ امتیاز بهترین بازیکن دیدار بود و در آخرین دیدار واشنگتن ویزاردز ۱۱۱- ۱۰۷  مغلوب تورنتو رپترز شد.

این دیدار‌ها فردا با برگزاری  ده دیدار در شهر‌های مختلف آمریکا ادامه خواهد یافت.

در جدول رده بندی بسکتبال ان بی‌ای فیلادلفیا، بوستون و‌ایندیانا و در کنفرانس غرب دنور، دالاس و مینه سوتا در جایگاه اول تا سوم قرار دارند. این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری ۹دیدار ادامه خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران