دی بروینه به خاطر رونالدو در صف رقیب پرسپولیس / خیز ۶۰میلیون یورویی النصر برای جذب فوق ستاره بلژیکی
دی بروینه به خاطر رونالدو در صف رقیب پرسپولیس / خیز ۶۰میلیون یورویی النصر برای جذب فوق ستاره بلژیکی

دی بروینه ستاره منچستر سیتی از آرزویش برای بازی در کنار رونالدو خبر داد.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در یک هفته گذشته رسانه‌های عربستانی از اقدامات باشگاه النصر برای جذب کوین دی بروینه در تابستان آینده خبر دادند.

بر اساس گزارش سایت فاناتیکوس؛ النصر در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو برای به دست آوردن کوین دی‌بروینه است. این تیم عربستانی که ستاره‌های مشهور فوتبال جهان از جمله کریستیانو رونالدو و سادیو مانه را در اختیار دارد،  تلاش می‌کند تا رضایت منچسترسیتی را برای موافقت با جدایی دی‌بروینه به دست آورد.

منچسترسیتی در سال ۲۰۱۵ این ستاره درخشان بلژیکی را از ولفسبورگ آلمان به خدمت گرفت و عناوین زیادی با او از جمله لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

ستاره بلژیکی منچستر سیتی در واکنش به سوال خبرنگاران درباره اینکه دوست دارد در کنار کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی بازی کند واکنش جالبی داشت و به عربستانی‌ها چراغ سبز نشان داد.

دی بروینه در مصاحبه با سایت «TNT» گفت: یکی از بزرگترین آرزو‌های فوتبالی ام بازی کردن در کنار کریستیانو رونالدو بهترین فوتبالیست دنیاست.

دی بروینه به خاطر رونالدو در صف رقیب پرسپولیس / خیز ۶۰ میلیون یورویی النصر برای جذب فوق ستاره بلژیکی

طبق گزارش‌های رسیده از عربستان باشگاه النصر برای جذب دی بروینه با وکلای این بازیکن وارد مذاکره شده است و پیشنهادی نجومی را برای شکار ستاره بلژیکی ارائه کرده است.

رونالدو در زمستان گذشته با دستمزد نجومی ۲۰۰ میلیون یورویی راهی عربستان شد و با انتقالش باعث شد تا بیش از ۳۰ فوتبالیست سرشناس دیگر مثل نیمار و بنزما به لیگ فوتبال این کشور بیایند.

النصر یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. سرخ پوشان هفته آینده دوشنبه در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا باید در ریاض به مصاف یاران رونالدو بروند.

 

منبع: ایسـنا